Praktyczne metody wykorzystywania narzędzi AI - Rafał Lampasiak
WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI

Korzystanie z narzędzi AI przy tworzeniu strategii to nie tylko wpisanie dobrego “prompta”, ale przede wszystkim ułożenie całego procesu i poznanie różnych metod pracy. Podczas szkolenia będzie można się przekonać, jak w praktyczny sposób wykorzystać narzędzia AI (Chat-GPT, MidJourney oraz inne) w tworzeniu strategii marki i komunikacji. Uczestnicy zdobędą wiedzę oraz nauczą się prostych schematów, jak wykorzystywać technologie oparte na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym na poszczególnych etapach procesu budowania komunikacji marki.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą w stanie samodzielnie posługiwać się narzędziami AI w taki sposób, który ułatwi im codzienną pracę oraz wniesie do niej nową wartość merytoryczną.
  • Uproszczenie i skrócenie procesu pracy na tworzeniem strategii marki i komunikacji
  • Pokazanie różnych sposobów pracy z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi w ramach poszczególnych etapów budowania strategii marki
  • Zdobywanie wiedzy i jej weryfikacja na podstawie dostępnych narzędzi oraz źródeł
  • Umiejętność krytycznego spojrzenia na efekty wykorzystania AI w codziennej pracy


PROGRAM
 
 

  • Research za pomocą narzędzi AI - przedstawienie wad i zalet
  • Wykorzystanie AI podczas analizy marek i kategorii oraz zdobywaniu insightów
  • Pozyskiwanie inspiracji do budowania marki z wykorzystaniem AI
  • Ewaluacja samodzielnie stworzonego projektu i założeń z pomocą narzędzi AI
  • Tworzenie prezentacji i materiałów pomocniczych przy pomocy AI
  • Praca warsztatowa nad tworzeniem marki i strategii komunikacji z wykorzystaniem narzędzi AI

 

DLA KOGO

 
  • Wszystkich osób pracujących w branży marketingowej, które na co dzień mają styczność z procesem budowania strategii marki oraz odpowiadają za jej komunikację.
  • Pracowników działów marketingu i różnego typu agencji komunikacyjnych (domy mediowe, agencje reklamowe, agencje PR), którzy tworzą bądź pomagają przy tworzeniu strategii komunikacji dla obsługiwanych marek.


FORMA

ONLINE
ZDALNE W CZASIE RZECZYWISTYM
 
TERMIN

3-4.12.  
2x4h
 
CENA

1.500 zł
+ VAT
przycisk zgłoś się