WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI
Korzystanie z narzędzi AI przy tworzeniu strategii to nie tylko wpisanie dobrego “prompta”, ale przede wszystkim ułożenie całego procesu i poznanie różnych metod pracy. Podczas szkolenia będzie można się przekonać, jak w praktyczny sposób wykorzystać narzędzia AI (Chat-GPT, MidJourney oraz inne) w tworzeniu strategii marki i komunikacji. Uczestnicy zdobędą wiedzę oraz nauczą się prostych schematów, jak wykorzystywać technologie oparte na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym na poszczególnych etapach procesu budowania komunikacji marki.
Korzystanie z narzędzi AI przy tworzeniu strategii to nie tylko wpisanie dobrego “prompta”, ale przede wszystkim ułożenie całego procesu i poznanie różnych metod pracy. Podczas szkolenia będzie można się przekonać, jak w praktyczny sposób wykorzystać narzędzia AI (Chat-GPT, MidJourney oraz inne) w tworzeniu strategii marki i komunikacji. Uczestnicy zdobędą wiedzę oraz nauczą się prostych schematów, jak wykorzystywać technologie oparte na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym na poszczególnych etapach procesu budowania komunikacji marki.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą w stanie samodzielnie posługiwać się narzędziami AI w taki sposób, który ułatwi im codzienną pracę oraz wniesie do niej nową wartość merytoryczną.
- Uproszczenie i skrócenie procesu pracy na tworzeniem strategii marki i komunikacji
- Pokazanie różnych sposobów pracy z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi w ramach poszczególnych etapów budowania strategii marki
- Zdobywanie wiedzy i jej weryfikacja na podstawie dostępnych narzędzi oraz źródeł
- Umiejętność krytycznego spojrzenia na efekty wykorzystania AI w codziennej pracy
PROGRAM
- Research za pomocą narzędzi AI - przedstawienie wad i zalet
- Wykorzystanie AI podczas analizy marek i kategorii oraz zdobywaniu insightów
- Pozyskiwanie inspiracji do budowania marki z wykorzystaniem AI
- Ewaluacja samodzielnie stworzonego projektu i założeń z pomocą narzędzi AI
- Tworzenie prezentacji i materiałów pomocniczych przy pomocy AI
- Praca warsztatowa nad tworzeniem marki i strategii komunikacji z wykorzystaniem narzędzi AI
DLA KOGO
- Wszystkich osób pracujących w branży marketingowej, które na co dzień mają styczność z procesem budowania strategii marki oraz odpowiadają za jej komunikację.
- Pracowników działów marketingu i różnego typu agencji komunikacyjnych (domy mediowe, agencje reklamowe, agencje PR), którzy tworzą bądź pomagają przy tworzeniu strategii komunikacji dla obsługiwanych marek.
FORMA
ONLINE
ZDALNE W CZASIE RZECZYWISTYM
ONLINE
ZDALNE W CZASIE RZECZYWISTYM
TERMIN
3-4.12.
2x4h
3-4.12.
2x4h
CENA
1.500 zł
+ VAT
1.500 zł
+ VAT