Inclusive language  inclusive marketing
WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI

Szkolenie skupia się na rozwijaniu świadomości i umiejętności niezbędnych do tworzenia treści marketingowych, które są dostępne i akceptowalne dla różnorodnych grup społecznych, biorąc pod uwagę aspekty rasowe, etniczne, płciowe, wiekowe, religijne i inne. Poprzez zastosowanie inkludującego języka uczestnicy zdobywają narzędzia umożliwiające dotarcie do różnorodnych odbiorców. Efektem szkolenia jest potencjalne zwiększenie lojalności klientów, tworzenie pozytywnego wizerunku marki oraz aktywny udział firm w procesie budowy bardziej inkluzywnego społeczeństwa. Szkolenie skłania do refleksji nad istotą różnorodności i równości w kontekście działań marketingowych, a zdobyta wiedza może przyczynić się do tworzenia bardziej odpowiedzialnych kampanii reklamowych.


PROGRAM
 
 

  • Po co nam inkluzywność? Nasze potrzeby.
  • Ograniczenia. Schematy poznawcze. Nieświadome uprzedzenia.
  • Różnice międzypokoleniowe a norma oparta na doświadczeniu i stereotypie.
  • Co dają nam działania inkluzywne – a jakie działania są przeciwskuteczne.
  • Językowe i wizualne wyznaczniki wykluczenia i dominacji. Nazywanie zauważonych zachowań.
  • Konwencje gatunkowe. Żart jako rodzaj odreagowania i żart jako rodzaj wykluczenia. Praca nad tworzeniem reklamy – inkluzywne środowisko, zwroty w pracy, reakcje na brief.
  • Ćwiczenie z komunikatami marketingowymi (niepełnosprawność, normy płciowe i seksualne, pochodzenie etniczne, klasowe - komunikacja werbalna i niewerbalna).

 

DLA KOGO  
 

  • Specjalistów ds. marketingu: osób pracujących w dziale marketingu, odpowiedzialnych za tworzenie treści reklamowych, będących głównymi uczestnikami, aby lepiej zrozumieć, jak inkluzywny język może wpływać na skuteczność kampanii.
  • Copywriterów i kreatywnych pisarzy: tych, którzy są odpowiedzialni za redagowanie treści reklamowych, w tym copywriterów i kreatywnych pisarzy, którym skorzystanie z szkolenia pomoże ulepszyć umiejętność korzystania z inkluzywnego języka.
  • Specjalistów ds. równości i różnorodności: osób zajmujących się obszarem równości i różnorodności w firmach, którym uczestnictwo w szkoleniu pozwoli lepiej integrować zasady inkluzji w kampaniach marketingowych.
  • Menadżerów projektów marketingowych: menadżerów projektów odpowiedzialnych za koordynację i nadzór kampanii marketingowych, którym uczestnictwo w szkoleniu pozwoli wdrażać inkluzywne praktyki we wszystkich etapach projektu.
  • Specjalistów ds. komunikacji społecznej: osób pracujących w obszarze komunikacji społecznej, które dzięki szkoleniu mogą dowiedzieć się, jak używać inkludującego języka w treściach, aby budować pozytywne społeczne oddziaływanie.
  • Kierownictw firm, w tym dyrektorów marketingu i prezesów, którym uczestnictwo w szkoleniu pomoże zrozumieć znaczenie inkluzji w kontekście strategii marketingowej i wizerunku marki.
  • Agencji reklamowych i konsultantów ds. marketingu: przedstawicieli agencji reklamowych i konsultantów ds. marketingu, pracujących dla różnych klientów, którym szkolenie pomoże dostosować strategie do standardów inkluzji.
 


FORMA
 
ONLINE
ZDALNE W CZASIE RZECZYWISTYM
 
TERMIN

 
 
CENA

1.500 zł  
+ VAT
przycisk zgłoś się