WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI
Szkolenie skupia się na rozwijaniu świadomości i umiejętności niezbędnych do tworzenia treści marketingowych, które są dostępne i akceptowalne dla różnorodnych grup społecznych, biorąc pod uwagę aspekty rasowe, etniczne, płciowe, wiekowe, religijne i inne. Poprzez zastosowanie inkludującego języka uczestnicy zdobywają narzędzia umożliwiające dotarcie do różnorodnych odbiorców. Efektem szkolenia jest potencjalne zwiększenie lojalności klientów, tworzenie pozytywnego wizerunku marki oraz aktywny udział firm w procesie budowy bardziej inkluzywnego społeczeństwa. Szkolenie skłania do refleksji nad istotą różnorodności i równości w kontekście działań marketingowych, a zdobyta wiedza może przyczynić się do tworzenia bardziej odpowiedzialnych kampanii reklamowych.
Szkolenie skupia się na rozwijaniu świadomości i umiejętności niezbędnych do tworzenia treści marketingowych, które są dostępne i akceptowalne dla różnorodnych grup społecznych, biorąc pod uwagę aspekty rasowe, etniczne, płciowe, wiekowe, religijne i inne. Poprzez zastosowanie inkludującego języka uczestnicy zdobywają narzędzia umożliwiające dotarcie do różnorodnych odbiorców. Efektem szkolenia jest potencjalne zwiększenie lojalności klientów, tworzenie pozytywnego wizerunku marki oraz aktywny udział firm w procesie budowy bardziej inkluzywnego społeczeństwa. Szkolenie skłania do refleksji nad istotą różnorodności i równości w kontekście działań marketingowych, a zdobyta wiedza może przyczynić się do tworzenia bardziej odpowiedzialnych kampanii reklamowych.
PROGRAM
- Po co nam inkluzywność? Nasze potrzeby.
- Ograniczenia. Schematy poznawcze. Nieświadome uprzedzenia.
- Różnice międzypokoleniowe a norma oparta na doświadczeniu i stereotypie.
- Co dają nam działania inkluzywne – a jakie działania są przeciwskuteczne.
- Językowe i wizualne wyznaczniki wykluczenia i dominacji. Nazywanie zauważonych zachowań.
- Konwencje gatunkowe. Żart jako rodzaj odreagowania i żart jako rodzaj wykluczenia. Praca nad tworzeniem reklamy – inkluzywne środowisko, zwroty w pracy, reakcje na brief.
- Ćwiczenie z komunikatami marketingowymi (niepełnosprawność, normy płciowe i seksualne, pochodzenie etniczne, klasowe - komunikacja werbalna i niewerbalna).
DLA KOGO
- Specjalistów ds. marketingu: osób pracujących w dziale marketingu, odpowiedzialnych za tworzenie treści reklamowych, będących głównymi uczestnikami, aby lepiej zrozumieć, jak inkluzywny język może wpływać na skuteczność kampanii.
- Copywriterów i kreatywnych pisarzy: tych, którzy są odpowiedzialni za redagowanie treści reklamowych, w tym copywriterów i kreatywnych pisarzy, którym skorzystanie z szkolenia pomoże ulepszyć umiejętność korzystania z inkluzywnego języka.
- Specjalistów ds. równości i różnorodności: osób zajmujących się obszarem równości i różnorodności w firmach, którym uczestnictwo w szkoleniu pozwoli lepiej integrować zasady inkluzji w kampaniach marketingowych.
- Menadżerów projektów marketingowych: menadżerów projektów odpowiedzialnych za koordynację i nadzór kampanii marketingowych, którym uczestnictwo w szkoleniu pozwoli wdrażać inkluzywne praktyki we wszystkich etapach projektu.
- Specjalistów ds. komunikacji społecznej: osób pracujących w obszarze komunikacji społecznej, które dzięki szkoleniu mogą dowiedzieć się, jak używać inkludującego języka w treściach, aby budować pozytywne społeczne oddziaływanie.
- Kierownictw firm, w tym dyrektorów marketingu i prezesów, którym uczestnictwo w szkoleniu pomoże zrozumieć znaczenie inkluzji w kontekście strategii marketingowej i wizerunku marki.
- Agencji reklamowych i konsultantów ds. marketingu: przedstawicieli agencji reklamowych i konsultantów ds. marketingu, pracujących dla różnych klientów, którym szkolenie pomoże dostosować strategie do standardów inkluzji.
FORMA
ONLINE
ZDALNE W CZASIE RZECZYWISTYM
ONLINE
ZDALNE W CZASIE RZECZYWISTYM
TERMIN
CENA
1.500 zł
+ VAT
1.500 zł
+ VAT