O TRENERCE
17 lat doświadczenia w marketingu, od 10 własny biznes. Dyplomowana strateżka, copywriterka, wykładowczyni Uniwersytetu Papieskiego, Uniwersytetu Merito i Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie.
Pracowała dla Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Multikino, Muzeum w Wilanowie, Woman in Technology.
Autorka i prowadząca szkolenia dla Marketer+. Współautorka książki „Neurocopywriting” – premiera 2024.
Prowadzi szkolenia: strategia marki, brand purpose, neurocopywriting — pierwsze w Polsce. Prelegentka na konferencjach Mobile Trends, SemKRK, East Media.
Właścicielka Brand Useful — firmy doradczej, która dostarcza strategie marki, treści w modelu neurocopywritingowym, koordynuje marketing wybranych firm.
Pomysłodawczyni projektu Offlajnowi.pl, w którym uczy o tym, jak mądrze używać technologii i walczyć z uzależnieniami od komórki i internetu.
Prywatnie: mama i żona, pasjonatka treningu siłowego, ptaszników i autorka powieści.
PROJEKTY