36

17 lat doświadczenia w marketingu, od 10 własny biznes. Dyplomowana strateżka, copywriterka, wykładowczyni Uniwersytetu Papieskiego, Uniwersytetu Merito i Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie. 

Pracowała dla Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Multikino, Muzeum w Wilanowie, Woman in Technology. 

Autorka i prowadząca szkolenia dla Marketer+. Współautorka książki „Neurocopywriting” – premiera 2024.

Prowadzi szkolenia: strategia marki, brand purpose, neurocopywriting — pierwsze w Polsce. Prelegentka na konferencjach Mobile Trends, SemKRK, East Media.

Właścicielka Brand Useful — firmy doradczej, która dostarcza strategie marki, treści w modelu neurocopywritingowym, koordynuje marketing wybranych firm.

Pomysłodawczyni projektu Offlajnowi.pl, w którym uczy o tym, jak mądrze używać technologii i walczyć z uzależnieniami od komórki i internetu. 

Prywatnie: mama i żona, pasjonatka treningu siłowego, ptaszników i autorka powieści.