BIZNESOWE ZASTOSOWANIA AI W MARKETINGU - Piotr Bombol
WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę o rewolucji spowodowanej wprowadzeniem ChatGPT i modeli GPT od OpenAI, zrozumieniu obszarów życia, w których sztuczna inteligencja dynamicznie się rozwija oraz identyfikacji sektorów biznesowych z największym potencjałem AI. Uczestnicy nauczą się również praktycznych zastosowań AI w marketingu, takich jak analiza efektów działań komunikacyjnych czy zarządzanie kampanią. Dodatkowo, zdobędą wiedzę na temat praktyk bezpieczeństwa przy implementacji narzędzi AI oraz oceny potrzeby tworzenia własnych rozwiązań. Szkolenie obejmuje również zagadnienia dotyczące praktycznego stosowania AI, zarządzania innowacjami w firmie oraz przyszłych tendencji w zakresie regulacji AI w Europie.
  • Identyfikacja obszarów biznesowych możliwych do optymalizacji za pomocą dostępnych narzędzi/funkcji AI.
  • Ocena szans i zagrożeń rozważanych przez siebie rozwiązań AI.
  • Umiejętność wcielenia się w rolę “tłumacza” między adresatami tych optymalizacji (język nietechniczny) a wdrożeniowcami, np. działami IT (język bardziej techniczny).


PROGRAM
 
 

  • Sytuacja na rynku rok po rewolucji AI: Co zmienił ChatGPT (oraz inne LLM), jakie otworzył możliwości i jakie są jego ograniczenia? Co z modelami AI innymi niż tylko tekstowe: do analizy i tworzenia grafik, video, audio?
  • Główne szanse i zagrożenia „ery AI”: jak wpływa na edukację, na zachowanie konsumentów i pracowników? Jakie są główne ryzyka (prawne, cybersecurity, RODO) związanie z popularyzacją AI?
  • Zastosowanie AI w biznesie: jak AI pomaga z efektywnością pracy w obszarze marketingu, komunikacji, sprzedaży, rozwoju produktu czy badań. Przykłady aplikacji usprawniających działanie zespołów marketingowych.
  • Case studies: wykorzystania AI w procesie marketingowym.

 

DLA KOGO  
 

  • Specjalistów marketingu i reklamy, którzy chcą zrozumieć, jak rewolucja AI wpłynęła na sposób prowadzenia kampanii reklamowych i komunikacji z klientami.
  • Analityków danych i naukowców zajmujących się analizą trendów rynkowych, którzy chcą wykorzystać AI do lepszego zrozumienia zachowań konsumentów i optymalizacji strategii biznesowych.
  • Managerów ds. innowacji w firmach, którzy chcą poznać potencjał i ograniczenia narzędzi opartych na AI oraz zrozumieć, jak mogą zastosować je w swoich działaniach.
  • Przedsiębiorców i właścicieli firm, którzy chcą zdobyć nową wiedzę na temat możliwości wykorzystania AI w swoich działaniach marketingowych i biznesowych.
  • Pracowników działów HR, którzy chcą dowiedzieć się, jak AI może wspomagać procesy rekrutacji, szkoleń i zarządzania personelem.
  • Osoby zainteresowane obszarami legalnymi i etycznymi związanymi z wykorzystaniem AI w biznesie, takie jak prawnicy i specjaliści ds. zgodności z przepisami (compliance).
 


FORMA
 
ONLINE
ZDALNE W CZASIE RZECZYWISTYM
 
TERMIN

  
1x3h
 
CENA

700 zł  
+ VAT
przycisk zgłoś się