WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy, która umożliwi prawidłowe konstruowanie komunikatów marketingowych dotyczących leków i wyrobów medycznych. W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jakie zasady obowiązują w komunikacji marketingowej w stosunku do produktów regulowanych oraz poznają praktykę stosowania przepisów przez organy nadzoru. Reklama produktów leczniczych, a teraz także wyrobów medycznych, podlega restrykcyjnym regulacjom prawnym i obwarowana jest licznymi zakazami. W trakcie szkolenia przybliżone zostaną prawne aspekty reklamy produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych po rewolucyjnych zmianach prawnych z 2023 r. Wyjaśnimy m.in., jakie są dozwolone działania z zakresu reklamy (w tym też z obszaru digital i współpracy z influencerami) oraz gdzie kończy się informacja, a zaczyna reklama.
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy, która umożliwi prawidłowe konstruowanie komunikatów marketingowych dotyczących leków i wyrobów medycznych. W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jakie zasady obowiązują w komunikacji marketingowej w stosunku do produktów regulowanych oraz poznają praktykę stosowania przepisów przez organy nadzoru. Reklama produktów leczniczych, a teraz także wyrobów medycznych, podlega restrykcyjnym regulacjom prawnym i obwarowana jest licznymi zakazami. W trakcie szkolenia przybliżone zostaną prawne aspekty reklamy produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych po rewolucyjnych zmianach prawnych z 2023 r. Wyjaśnimy m.in., jakie są dozwolone działania z zakresu reklamy (w tym też z obszaru digital i współpracy z influencerami) oraz gdzie kończy się informacja, a zaczyna reklama.
PROGRAM
- Istota konstruowania komunikatów marketingowych dla leków i wyrobów medycznych.
- Podstawy prawne reklamy produktów leczniczych i wyrobów medycznych: przegląd aktualnych przepisów i regulacji dotyczących komunikacji marketingowej w branży oraz omówienie restrykcji i zakazów obowiązujących w reklamie produktów regulowanych.
- Prawne aspekty reklamy po zmianach z 2023 roku: analiza najważniejszych zmian prawnych związanych z reklamą leków i wyrobów medycznych oraz omówienie dozwolonych działań reklamowych, w tym digital marketingu i współpracy z influencerami.
- Studium przypadków i praktyczne przykłady: prezentacja konkretnych przykładów kampanii reklamowych w branży farmaceutycznej i medycznej oraz dyskusja na temat zastosowania przepisów w praktyce oraz rozwiązywanie problemów.
DLA KOGO
- Specjalistów ds. marketingu w branży farmaceutycznej i medycznej
- Managerów produktu odpowiedzialnych za promocję leków i wyrobów medycznych
- Przedstawicieli handlowych zajmujący się sprzedażą produktów leczniczych i wyrobów medycznych
- Osób odpowiedzialnych za tworzenie treści reklamowych i kampanii marketingowych
- Osób zainteresowanych zagadnieniami prawnych aspektów reklamy produktów leczniczych i wyrobów medycznych, w tym po zmianach prawnych z 2023 roku
FORMA
ONLINE
ZDALNE W CZASIE RZECZYWISTYM
ONLINE
ZDALNE W CZASIE RZECZYWISTYM
TERMIN
1x2h
1x2h
CENA
500 zł
+ VAT
500 zł
+ VAT