Komunikacja marketingowa w kontekście ostatnich zmian prawnych w zakresie wyrobów medycznych i leków
WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI

Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy, która umożliwi prawidłowe konstruowanie komunikatów marketingowych dotyczących leków i wyrobów medycznych. W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jakie zasady obowiązują w komunikacji marketingowej w stosunku do produktów regulowanych oraz poznają praktykę stosowania przepisów przez organy nadzoru. Reklama produktów leczniczych, a teraz także wyrobów medycznych, podlega restrykcyjnym regulacjom prawnym i obwarowana jest licznymi zakazami. W trakcie szkolenia przybliżone zostaną prawne aspekty reklamy produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych po rewolucyjnych zmianach prawnych z 2023 r. Wyjaśnimy m.in., jakie są dozwolone działania z zakresu reklamy (w tym też z obszaru digital i współpracy z influencerami) oraz gdzie kończy się informacja, a zaczyna reklama.


PROGRAM
 
 

  • Istota konstruowania komunikatów marketingowych dla leków i wyrobów medycznych.
  • Podstawy prawne reklamy produktów leczniczych i wyrobów medycznych: przegląd aktualnych przepisów i regulacji dotyczących komunikacji marketingowej w branży oraz omówienie restrykcji i zakazów obowiązujących w reklamie produktów regulowanych.
  • Prawne aspekty reklamy po zmianach z 2023 roku: analiza najważniejszych zmian prawnych związanych z reklamą leków i wyrobów medycznych oraz omówienie dozwolonych działań reklamowych, w tym digital marketingu i współpracy z influencerami.
  • Studium przypadków i praktyczne przykłady: prezentacja konkretnych przykładów kampanii reklamowych w branży farmaceutycznej i medycznej oraz dyskusja na temat zastosowania przepisów w praktyce oraz rozwiązywanie problemów.

 

DLA KOGO  
 

  • Specjalistów ds. marketingu w branży farmaceutycznej i medycznej
  • Managerów produktu odpowiedzialnych za promocję leków i wyrobów medycznych
  • Przedstawicieli handlowych zajmujący się sprzedażą produktów leczniczych i wyrobów medycznych
  • Osób odpowiedzialnych za tworzenie treści reklamowych i kampanii marketingowych
  • Osób zainteresowanych zagadnieniami prawnych aspektów reklamy produktów leczniczych i wyrobów medycznych, w tym po zmianach prawnych z 2023 roku
 


FORMA
 
ONLINE
ZDALNE W CZASIE RZECZYWISTYM
 
TERMIN

  
1x2h
 
CENA

500 zł  
+ VAT
przycisk zgłoś się