Wykorzystanie AI w branży reklamowej
WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI

Szkolenie skupia się na prawach autorskich do wytworów sztucznej inteligencji (AI) oraz problemach prawnych związanych z tym zagadnieniem. Omówione zostaną kwestie korzystania z AI tak, aby uniknąć potencjalnej odpowiedzialności prawnej, w tym zasady etyczne i prawne dotyczące korzystania z AI. Przeanalizowane zostanie również pytanie, czy treści stworzone przez AI powinny być oznaczone oraz omówione zostaną różne podejścia do tego zagadnienia. Szkolenie pokazuje, jakie informacje klientom należy przekazywać i jakie ustalenia zawrzeć z nimi w kontekście korzystania z AI, zwracając uwagę na kwestie poufności i przepisów RODO.
  • Zrozumienie praw autorskich dotyczących wytworów sztucznej inteligencji, co pozwoli uniknąć potencjalnej odpowiedzialności prawnej.
  • Poznanie zasad etycznych i prawnych związanych z korzystaniem z AI, co umożliwi świadome działanie w tym obszarze.
  • Analiza różnych podejść do oznaczania treści stworzonych przez AI, co pozwoli podjąć decyzje zgodne z najlepszymi praktykami.
  • Nabycie umiejętności przekazywania klientom odpowiednich informacji i zawierania stosownych ustaleń w kontekście korzystania z AI.
  • Zapoznanie się z dobrymi praktykami korzystania z AI oraz świadomość zagrożeń z nią związanych, co umożliwi skuteczne zarządzanie ryzykiem.


PROGRAM
 
 

  • Kto ma prawa autorskie do wytworów AI i jakie wiążą się z tym problemy prawne.
  • Jak korzystać z AI, by nie narazić się na odpowiedzialność prawną?
  • Czy powinno się oznaczać treści stworzone przez sztuczną inteligencję?
  • O czym mówić klientom i co z nimi ustalać w kontekście korzystania z AI?
  • Sztuczna inteligencja a poufność i zagrożenia na tle przepisów RODO.
  • Na co warto zwrócić uwagę korzystając z AI, czyli propozycja dobrych praktyk.

 

DLA KOGO  
 

  • Specjalistów ds. etyki AI i compliance: Osoby te będą zainteresowane omówieniem zasad etycznych i prawnych dotyczących korzystania z AI oraz sposobami unikania odpowiedzialności prawnej.
  • Specjalistów ds. marketingu i komunikacji: Wiedza na temat oznaczania treści stworzonych przez AI oraz komunikacji z klientami w kontekście korzystania z AI jest istotna dla osób zajmujących się promocją i marketingiem.
  • Kadry zarządzającej i menedżerów odpowiedzialnych za strategię firmy: Osoby te będą zainteresowane sposobami komunikacji z klientami i zawierania odpowiednich umów w kontekście korzystania z AI, z uwzględnieniem aspektów związanych z poufnością danych i przepisami RODO.
  • Specjalistów ds. zgodności z przepisami prawa i RODO: Osoby odpowiedzialne za zgodność z przepisami prawa i RODO będą zainteresowane omówieniem przepisów dotyczących korzystania z AI i sposobami przekazywania informacji klientom.
 


FORMA
 
ONLINE
ZDALNE W CZASIE RZECZYWISTYM
 
TERMIN

28.10. 
1x2h
 
CENA

500 zł  
+ VAT
przycisk zgłoś się