EFEKTYWNOŚĆ W ZESPOLE MARIETINGOWYM
WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI

Zbudowanie silnego zespołu stanowi kluczowy element sukcesu każdej organizacji. Szkolenie koncentruje się na procesach, strategiach i narzędziach niezbędnych do stworzenia efektywnego zespołu marketingu, który będzie skutecznie wspierał cele biznesowe firmy. Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę oraz umiejętności, które pozwolą im zdefiniować swoją rolę w organizacji, poznać i wykorzystać kompetencje swojego zespołu oraz uniknąć typowych (i mniej typowych) błędów w zarządzaniu ludźmi.


PROGRAM
 
 

  • Zasady budowania silnego zespołu – zdefiniowanie roli w organizacji. Praktyczne wskazówki, jak efektywnie definiować i wyznaczać cele oraz role w ramach zespołu.
  • Nowoczesne przywództwo – jak się tego nauczyć, jak być efektywnym i jak w nim chronić siebie.
  • Identyfikacja kompetencji i postaw w zespole – poszukiwanie i wykorzystywanie siły różnorodności. Analiza popularnych zasad zarządzania zespołem, które przyniosły sukcesy i porażki.
  • Wykorzystanie wiedzy o ludzkim zachowaniu do skutecznego motywowania, komunikowania i rozwiązywania konfliktów w zespole. Strategie radzenia sobie z niepewnością i zmianami vs promowanie stabilności i przewidywalności w zespole.
  • Zarządzanie błędami w procesach rekrutacyjnych.
  • Informacja zwrotna a feedforward.
  • Praktyczne zadania – case studies – budujące kompetencje w obszarze umacniania relacji w zespole i rozwijania umiejętności współpracy.

 

DLA KOGO  
 

  • Menedżerów działów marketingu
  • Liderów zespołów
  • Pracowników zarządzających personelem
  • Przedsiębiorców odpowiedzialnych za strategię biznesową
  • Osób zainteresowanych optymalizacją działań marketingowych
  • Osób dążących do wzmacniania konkurencyjności firm
  • Osób pragnących pogłębić wiedzę na temat zarządzania zespołem
 


FORMA
 
STACJONARNE
 
TERMIN

 
 
CENA

1500 zł  
+ VAT
przycisk zgłoś się