WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI
Zbudowanie silnego zespołu stanowi kluczowy element sukcesu każdej organizacji. Szkolenie koncentruje się na procesach, strategiach i narzędziach niezbędnych do stworzenia efektywnego zespołu marketingu, który będzie skutecznie wspierał cele biznesowe firmy. Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę oraz umiejętności, które pozwolą im zdefiniować swoją rolę w organizacji, poznać i wykorzystać kompetencje swojego zespołu oraz uniknąć typowych (i mniej typowych) błędów w zarządzaniu ludźmi.
Zbudowanie silnego zespołu stanowi kluczowy element sukcesu każdej organizacji. Szkolenie koncentruje się na procesach, strategiach i narzędziach niezbędnych do stworzenia efektywnego zespołu marketingu, który będzie skutecznie wspierał cele biznesowe firmy. Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę oraz umiejętności, które pozwolą im zdefiniować swoją rolę w organizacji, poznać i wykorzystać kompetencje swojego zespołu oraz uniknąć typowych (i mniej typowych) błędów w zarządzaniu ludźmi.
PROGRAM
- Zasady budowania silnego zespołu – zdefiniowanie roli w organizacji. Praktyczne wskazówki, jak efektywnie definiować i wyznaczać cele oraz role w ramach zespołu.
- Nowoczesne przywództwo – jak się tego nauczyć, jak być efektywnym i jak w nim chronić siebie.
- Identyfikacja kompetencji i postaw w zespole – poszukiwanie i wykorzystywanie siły różnorodności. Analiza popularnych zasad zarządzania zespołem, które przyniosły sukcesy i porażki.
- Wykorzystanie wiedzy o ludzkim zachowaniu do skutecznego motywowania, komunikowania i rozwiązywania konfliktów w zespole. Strategie radzenia sobie z niepewnością i zmianami vs promowanie stabilności i przewidywalności w zespole.
- Zarządzanie błędami w procesach rekrutacyjnych.
- Informacja zwrotna a feedforward.
- Praktyczne zadania – case studies – budujące kompetencje w obszarze umacniania relacji w zespole i rozwijania umiejętności współpracy.
DLA KOGO
- Menedżerów działów marketingu
- Liderów zespołów
- Pracowników zarządzających personelem
- Przedsiębiorców odpowiedzialnych za strategię biznesową
- Osób zainteresowanych optymalizacją działań marketingowych
- Osób dążących do wzmacniania konkurencyjności firm
- Osób pragnących pogłębić wiedzę na temat zarządzania zespołem
FORMA
STACJONARNE
STACJONARNE
TERMIN
CENA
1500 zł
+ VAT
1500 zł
+ VAT