WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI
W obliczu coraz większej konkurencji i szybko zmieniającego się środowiska biznesowego, zdolność do skutecznego zarządzania procesem marketingowym staje się kluczowym elementem sukcesu każdej organizacji. Szkolenie kładzie szczególny nacisk na rozwój umiejętności w obszarze właściwego stawiania celów, ich skutecznego monitorowania i adaptacji w trakcie realizacji, a także precyzyjnego rozliczania kluczowych mierników sukcesu. Dostarcza również wiedzy na temat kluczowych wskaźników efektywnościowych z punktu widzenia całego biznesu oraz sposobu wpływania na nie.
W obliczu coraz większej konkurencji i szybko zmieniającego się środowiska biznesowego, zdolność do skutecznego zarządzania procesem marketingowym staje się kluczowym elementem sukcesu każdej organizacji. Szkolenie kładzie szczególny nacisk na rozwój umiejętności w obszarze właściwego stawiania celów, ich skutecznego monitorowania i adaptacji w trakcie realizacji, a także precyzyjnego rozliczania kluczowych mierników sukcesu. Dostarcza również wiedzy na temat kluczowych wskaźników efektywnościowych z punktu widzenia całego biznesu oraz sposobu wpływania na nie.
PROGRAM
- Głębsze zrozumienie roli celów w biznesie- dzięki klarownemu omówieniu znaczenia i rodzajów celów w kontekście strategicznego zarządzania, uczestnicy będą mogli lepiej je zintegrować, co przyczyni się do skuteczniejszego osiągania wyników.
- Praktyczne umiejętności stawiania celów zgodnie z metodologią SMART oraz Waterfall
- Umiejętność pracy z celami podczas całego procesu marketingowego - szczególny nacisk zostanie położony na praktyczne aspekty zarządzania celami
- Znajomość kluczowych mierników sukcesu i umiejętność ich rozliczania - uczestnicy dowiedzą się, jak identyfikować i wybierać odpowiednie mierniki sukcesu dla różnych rodzajów działań marketingowych, jak na nie wpływać oraz jak efektywnie analizować wyniki i raportować ich osiągnięcia
- Identyfikacja kluczowych elementów, które wpływają na efektywność działań marketingowych. Najnowsze trendy, narzędzia oraz praktyki branżowe, które mogą zwiększyć skuteczność działań marketingowych i przyczynić się do osiągnięcia konkretnych, mierzalnych rezultatów biznesowych.
DLA KOGO
- Menedżerów i liderów zespołów marketingowych
- Analityków marketingowych
- Specjalistów ds. marketingu online i offline
- Pracowników działów marketingu odpowiedzialnych za planowanie i strategię
- Osób odpowiedzialnych za raportowanie wyników marketingowych
- Przedsiębiorców i właścicieli małych firm zainteresowani skutecznych zarządzaniem celami marketingowymi
FORMA
STACJONARNE
STACJONARNE
TERMIN
CENA
1500 zł
+ VAT
1500 zł
+ VAT