WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI
Szkolenie skupia się na dostarczeniu kluczowej wiedzy z obszaru evidence-based marketing oraz rozwijaniu umiejętności niezbędnych do skutecznego wdrażania strategii marketingowych opartych na solidnych fundamentach naukowych. Uczestnicy zdobędą praktyczne narzędzia i techniki, które pozwolą im efektywnie wykorzystać dowody naukowe w podejmowaniu decyzji marketingowych. Celem szkolenia jest umożliwienie uczestnikom wypracowania bardziej efektywnych i precyzyjnych strategii marketingowych poprzez oparcie ich na rzetelnych danych i analizach.
Szkolenie skupia się na dostarczeniu kluczowej wiedzy z obszaru evidence-based marketing oraz rozwijaniu umiejętności niezbędnych do skutecznego wdrażania strategii marketingowych opartych na solidnych fundamentach naukowych. Uczestnicy zdobędą praktyczne narzędzia i techniki, które pozwolą im efektywnie wykorzystać dowody naukowe w podejmowaniu decyzji marketingowych. Celem szkolenia jest umożliwienie uczestnikom wypracowania bardziej efektywnych i precyzyjnych strategii marketingowych poprzez oparcie ich na rzetelnych danych i analizach.
PROGRAM
- Zrozumienie mechanizmów wzrostu marki: kluczowe koncepcje takie jak rola penetracji rynku w zwiększaniu udziału w rynku, CEP, oraz siła promocji i dystrybucji w budowaniu marki.
- Analiza prawdziwych czynników wpływających na lojalność klienta: koncepcja lojalności klienta według B. Sharpa.
- Koncepcja "mentalnej dostępności", czyli łatwości, z jaką klienci przypominają sobie o marce w momencie podjęcia decyzji zakupowej.
- Rola heurystyk w komunikacji marketingowej.
- Umiejętność wdrażania EBM w praktyce: jak efektywnie wdrażać Evidence-Based Marketing w firmie / przy projekcie.
- „Kreatywność, która sprzedaje”. Jak dobierać narrację do konkretnych wyzwań biznesowych i marketingowych.
DLA KOGO
- Specjalistów ds. marketingu i brandingu
- Analityków rynku i badacze rynkowi
- Menedżerów produktu i projektów marketingowych
- Kierowników ds. promocji i dystrybucji
- Specjalistów ds. lojalności klienta
- Osób odpowiedzialnych za strategię marketingową
- Przedsiębiorców i właścicieli firm zainteresowanych rozwojem marki
- Kreatywnych specjalistów ds. komunikacji marketingowej
FORMA
STACJONARNE
STACJONARNE
TERMIN
CENA
1500 zł
+ VAT
1500 zł
+ VAT