Paweł Chrościcki

Paweł Chrościcki


General Manager

Eastern Europe w Coty

Opis:


Od 2017 roku jestem Dyrektorem Zarządzającym w regionie Europy Centralnej i Wschodniej w firmie Coty. Zajmujemy się rozwijaniem marek kosmetycznych w kategoriach makijaż, body care i zapachów. W naszym portfelu są Rimmel, Bourjois, Max Factor, adidas, bruno bannani, Mexx, David Beckham. Uprzednio kierowałem regionem CEE w Johnson & Johnson i pracowałem z kategoriami personal & body care, z markami o.b., Carefree, Listerine, Neutrogena, Johnson’s Baby, a także z szerokim portfelem market OTC, m.in. Sudafed, Nicorette i wiele innych. Swoje pierwsze doświadczenia zdobywałem w Pepsico, gdzie uczyłem się marketingu, sprzedaży i zarządzania generalnego w Polsce i regionie EMEA. Moje doświadczenie i osiągnięcia dotyczą najczęstszych scenariuszy biznesowych, takich jak potrzeba stałego wzrostu (sustained growth), turnaround oraz M&A (akwizycje i połączenia). Moje doświadczenia marketingowe obejmuje zarządzanie szerokim portfelem marek, tworzenie innowacji produktu i marki od insightu do komercjalizacji, budowanie love brands oraz tworzenie i realizacja strategii wzrostu poprzez budowanie penetracji i frekwencji.