Maciej Twardowski
Executive Creative Director
Ogilvy Poland
Opis:
Przewodniczący KTR, członek zarządu SAR, juror w tegorocznego D&AD a poprzednio także
Cannes Lions, One Show i Eurobest. Prowadzi zespół kreacji w Ogilvy. Magazyn „The Drum” umieścił go na liście 200 najbardziej nagradzanych dyrektorów kreatywnych na świecie.
Zdobył najbardziej prestiżowe nagrody za kreatywność i efektywność, w tym: złote Lwy w Cannes, Złote Effie, pierwszy w historii polskiej reklamy Yellow Pencil na D&AD, pierwszy dla Polski i dla całej sieci Ogilvy Green Pencil na One Show NY, Best of Innovation, dwa Białe Miecze KTR i wiele innych nagród.
Wraz z zespołem Ogilvy tworzył między innymi takie kampanie jak: „Do Ostatniego Drzewa” (Greenpeace), „Green Instructions” (LEGO) oraz „Buy My Cancer” (Fundacja Onkologiczna Alivia). Ma doświadczenie w pracy z takimi markami jak: Allegro, Żabka, Decathlon, LEGO, Reebok, Philips, Książęce, PKO BP, PZU, McDonald’s, T-Mobile, Żywiec Zdrój i wiele innych. Obecnie wraz z zespołem Ogilvy pracuje dla Empik, Hochland, nju mobile, Nussbeisser, Prince Polo, Milka.