MZ_nowa_grafika

Maciej Żylewicz


HR Business Consultant specializing in Tech
Mental Health Ambassador at Mindgram

Opis:


Od ponad 20 lat doradzam międzynarodowym firmom jak w pogoni za efektywnością nie zapominać o ludziach. Pracuję głównie z technologią, pomagając ekspertom stawać się lepszymi liderami, mówić ludzkim językiem i dbać o dobrostan. Przeprowadziłem setki projektów, dzięki którym współpraca z klientami może być bardziej partnerska, praca liderska bardziej uporzadkowana i mniej podatna na wahania emocji, zespoły rozproszone bardziej zżyte ze sobą niż osoby pracujące w jednym pokoju.

Przez kilka lat spotkań z firmami zrzeszonymi w SAR, widzę jak dobrze te narzędzia przekładają się na branżę marketingową.

Przez ostatnie lata zbudowałem edukacyjną część wiodącej platformy B2B, której głównym zadaniem jest wspieranie zdrowia psychicznego i dobrostanu. To doświadczenie, poparte rozmowami z beneficjentami (dziś ok. 200 000 użytkowników), utwierdziło mnie w przekonaniu, że nasze biznesowe sustainability w dużym stopniu zależy od tego, jak zbudujemy na nowo po-covidowe środowisko pracy i relacje między ludźmi.
Prywatnie, jestem pasjonatem gier strategicznych w wersji unplugged (prowadziłem firmę projektującą i sprzedającą takie gry na całym świecie), bardzo niespełnionym zaklinaczem psów i geekiem, testującym każdą nową technologię.

Dołączając do rady, będę dbać o tzw. umiejętności miękkie. W środowisku agencyjnym, gdzie terminy i presja klientów są normalnością, potrzebujemy narzędzi radzenia sobie z nimi. Zarządzanie stresem, zarządzanie emocjami klienta, przekazywanie informacji zwrotnej w tematach kreatywnych – to tylko przykłady umiejętności, które będą mnożnikami dla twardych narzędzi marketingowców. Będę też mocno mówić o temacie zdrowia psychicznego, bo w kolejnych latach będzie to dla nas wszystkich największe wyzwanie nie tylko biznesowe.