Na rynku dostępne są różnorodne szkolenia AI dla marketerów. Niestety, zdecydowana większość z nich ogranicza się wyłącznie do podstaw pisania promptów w najpopularniejszym rozwiązaniu (ChatGPT), i do tego bez udziału tutora. To tylko wierzchołek góry lodowej w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie AI.
Nasze kompleksowe szkolenie AI dla marketerów oferuje znacznie więcej:
- Solidne fundamenty teoretyczne: Zapewniamy wiedzę niezbędną do zrozumienia świata danych i technologii AI, kluczową dla współczesnych marketerów
- Praktyczne umiejętności: Uczymy korzystania z szerokiej gamy kilkunastu narzędzi i modeli AI, m.in. ChatGPT (w tym OpenAI API), Claude, Perplexity, Copilot, modeli open source (np. Llama i Bielik) oraz wielu nowoczesnych narzędzi do generowania obrazów, prezentacji, audio i wideo (m.in. Midjourney, DALL-e, ElevenLabs, Runway, HeyGen)
- Automatyzacja i agenci AI: Pokazujemy, jak budować zaawansowane automatyzacje i wykorzystywać agentów AI w codziennej pracy. Teorię przekuwamy w praktykę budując multiagentowe systemy na platformie Make.com
- Etyka i bezpieczeństwo: Omawiamy kluczowe kwestie bezpieczeństwa, etyki i ryzyk związanych z wykorzystaniem AI
- Indywidualne podejście: Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonych tutorów, praktyków branżowych i ekspertów, którzy zapewniają indywidualne wsparcie, sesje Q&A oraz konsultacje 1:1
- Praktyczne zastosowania: Prezentujemy realne historie rozwiązań ze świata biznesu i marketingu oraz inspirujemy do wdrażania własnych automatyzacji
Nasz praktyczny program rozpoczyna się od wstępnej oceny wiedzy, umiejętności i poziomu adopcji AI, dzięki czemu treści programu personalizujemy do indywidualnych potrzeb i zidentyfikowanych luk kompetencyjnych.
Każdy z modułów wyposażony jest w zestaw praktycznych use case’ów, realne historie rozwiązań ze świata biznesu i marketingu, oraz zadania i inspiracje do wprowadzania własnych automatyzacji w swojej pracy i życiu.
W historii cywilizacji nie było technologii, która rozwijałaby się tak szybko jak AI. Dlatego wszystkie materiały na bieżąco aktualizujemy o nowych dostawców, narzędzia, modele, oraz ciekawostki i inspiracje ze świata AI. Zakończenie szkolenia i zdobycie certyfikatu daje dostęp do platformy szkoleniowej, wszystkich aktualizacji i społeczności AI Marketerów przez kolejne 6 miesięcy.
PROGRAM
Program warsztatów i szkolenia dostosowany jest do różnych poziomów wiedzy i doświadczenia, dzięki wstępnej ocenie kompetencji i personalizacji treści. Oferujemy praktyczne podejście, które pozwoli nie tylko zrozumieć AI, ale także skutecznie wykorzystać je w codziennej pracy marketingowej.
Tydzień przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy otrzymują dostęp do platformy oraz pierwsze lekcje do wykonania, których celem jest zapoznanie z roadmapą kursu oraz wyrównanie wiedzy przed warsztatami.
Pierwszy dzień szkolenia to całodniowy warsztat na żywo on-line, natomiast kolejne 3 dni to praca własna i grupowa na naszej platformie, budowanie własnych rozwiązań, dyskusje w społeczności szkoleniowej na platformie, sesje Q&A oraz konsultacje z naszą kadrą, która jest dostępna dla uczestników przez cały czas trwania szkolenia.
Ostatniego dnia spotykamy się ponownie na warsztacie na żywo on-line, omawiamy pytania, wyzwania oraz przygotowane przez uczestników case’y czyli praktyczne rozwiązania i automatyzacje.
W wyniku szkolenia uczestnicy wyposażeni są w całą niezbędną wiedzę i narzędzia potrzebne do usprawnienia swojej pracy i codziennych zadań.
Wszystkie treści podzielone są na 7 kompleksowych modułów:
- Wprowadzenie teoretyczne: Dane, ML i AI: W tym module przedstawimy ewolucję technologii prowadzącą do zastosowania AI w biznesie. Omówimy kluczowe koncepcje działania komputerów, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, które wpływają na zmiany w świecie. Wyjaśnimy znaczenie danych jako “nowej ropy” oraz sposób, w jaki firmy budują na nich swoją wartość.
- Wprowadzenie teoretyczne: Generatywna AI: W tym module zgłębimy rewolucyjny świat Generative AI. Przedstawimy działanie dużych modeli językowych (LLM) i ich wpływ na tworzenie oraz przetwarzanie informacji. Omówimy potencjał AI w generowaniu różnorodnych treści oraz wykorzystanie modeli do przetwarzania tekstu, obrazu, dźwięku i wideo w celu tworzenia unikalnych materiałów.
- Sztuka komunikacji z AI - Prompt Engineering A-Z: W tym module zgłębimy całkiem nową dziedzinę, która jest kluczem do efektywnej komunikacji ze sztuczną inteligencją - Prompt Engineering. Omówimy strukturę dobrych promptów i będziemy tworzyć je w taki sposób, aby uzyskiwać precyzyjne i pożądane rezultaty.
- Narzędzia GenAI: tekst i asystenci: W tym module skupimy się na narzędziach Generative AI do przetwarzania tekstu i asystentach AI. Nauczymy się w praktyce się efektywnie korzystać z najpopularniejszych platform oraz ich API. Zgłębisz zaawansowane techniki pracy z modelami językowymi, poznasz metody dostosowywania asystentów AI do konkretnych zadań oraz strategie optymalizacji promptów dla lepszych rezultatów.
- Narzędzia GenAI: obraz, audio i wideo: Ten moduł koncentruje się na narzędziach Generative AI do tworzenia i edycji treści multimedialnych. Omówimy w praktyce działanie zaawansowanych platform do generowania i modyfikacji obrazów, dźwięku i wideo. Poznamy zaawansowane techniki pracy z każdym z tych mediów, ucząc się jak wykorzystać AI do zwiększenia swojej kreatywności i efektywności w tworzeniu treści multimedialnych.
- Agenci AI i automatyzacje: Moduł omawia zaawansowaną automatyzację i działanie agentów AI. Przedstawia koncepcję „Agentic Workflows” jako przyszłość AI, ukazując, jak agenci mogą wykonywać złożone zadania autonomicznie, korzystając z różnych narzędzi. Zawiera też porównanie agentów z systemami typu Copilot i pokazuje zastosowania automatyzacji na platformie Make.com.
- Etyka, prawo i bezpieczeństwo: Moduł ten porusza kluczowe aspekty bezpieczeństwa, etyki i prawa, związane z wykorzystaniem AI. Porozmawiamy o fundamentalnych zagadnieniach etycznych, w tym kwestiach prywatności, transparentności i odpowiedzialności algorytmów. Omówimy, jak AI wpływa na prawa autorskie i nauczymy się zasad etycznego tworzenia treści z pomocą sztucznej inteligencji. Odpowiemy również na pytanie, jak bezpiecznie wdrażać AI w firmie, minimalizując ryzyka i chroniąc swoje dane.
DLA KOGO
- Kadry zarządzającej i menedżerów odpowiedzialnych za strategię firmy (Dyrektorów i managerów marketingu, liderów zespołów);
- Specjalistów ds. marketingu online i offline, analityków marketingowych, oraz osób odpowiedzialnych za raportowanie wyników;
- Specjalistów i managerów z domów mediowych;
- Pracowników agencji digital/social media
- Menedżerów produktu i projektów marketingowych;
- Marketerów chcących być na bieżąco z najnowszymi trendami;
- Osób, które chcą zrozumieć potencjał AI w marketingu i zdobyć konkretne umiejętności współpracy z AI
PROWADZĄCY
Ponadto zaproszeni przez nas goście i specjaliści branżowi, podczas szkolenia będą się dzielić swoimi doświadczeniami i prezentować przykłady wykorzystania omawianych narzędzi i technologii w branży marketingowej.
- Maciej Rutkowski - Maciej przez ostatnie 10 lat był odpowiedzialny za budowę, zarządzanie i rozwój międzynarodowych zespołów i produktów w obszarze Data & AI (w Polsce, Wielkiej Brytanii i Niemczech). Współtworzył rozwiązania oparte o dane i sztuczną inteligencję dla dziesiątek polskich i międzynarodowych organizacji, pracując w innowacyjnych zespołach Data & AI firm takich jak Accenture i PwC.
Jest doświadczonym trenerem i edukatorem, w latach 2019-2022 pełnił rolę nauczyciela akademickiego i współtwórcy kierunku Data Science w Collegium Civitas w Warszawie.
Prywatnie spełnia się w rolach męża i taty, muzyka oraz sportowca amatora. - Konrad Gładkowski - Od 15 lat zajmuje się technologią i internetem, tworząc narzędzia zmieniające marketing, bankowość, obsługę klienta i edukację.
Konrad jest praktykiem - od 5 lat prowadzi software house specjalizujący się w tworzeniu dedykowanych chatbotów dla działów marketingu i obsługi klienta, wykorzystujących NLP (przetwarzanie języka naturalnego), oraz dzieli się wiedzą w obszarze zwiększania produktywności i efektywności dzięki zastosowaniu AI, automatyzacji i rozwiązań no-code.
Prywatnie kocha wiatr i wodę. Posiada uprawnienia instruktora nurkowania, a także pasjonuje się żeglarstwem i kitesurfingiem. W 4-osobowej załodze przepłynął Atlantyk na Karaiby z Teneryfy, gdzie obecnie mieszka i pływa na kite. - Daniel Adamus - Od 12 lat związany z branżą komunikacji marketingowej. Entuzjasta epoki cyfrowej i koncepcji łączenia światów online i offline. W Spark Foundry odpowiedzialny za tworzenie kultury ciekawości, jakość działań digitalowych oraz poszukiwanie innowacyjnych i niestandardowych rozwiązań dla klientów w oparciu o nowe technologie. Z pasją angażuje się w tematy związane z AI, propagując wiedzę na ten temat. Jest liderem zespołu projektowego „Generative AI”, który działa w ramach Publicis Groupe. Chętnie dzieli się swoją wiedzą na warsztatach oraz wykładach np. na Akademii Leona Koźmińskiego czy w ramach IAB.
ONLINE
ZDALNE W CZASIE RZECZYWISTYM
20-24.01.
1h kick off
2 pełne dni nauki online (z tutorami i ekspertami branżowymi)
7 dni na naukę własną (ok. 8 godzin)
3 dni na projekt grupowy (ok. 6 godzin)
Sesje Q&A
Konsultacje 1:1
Egzamin końcowy i certyfikacja
3500 zł
+ VAT