kompleksowe szkolenie AI dla marketerów
WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI

Na rynku dostępne są różnorodne szkolenia AI dla marketerów. Niestety, zdecydowana większość z nich ogranicza się wyłącznie do podstaw pisania promptów w najpopularniejszym rozwiązaniu (ChatGPT), i do tego bez udziału tutora. To tylko wierzchołek góry lodowej w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie AI.
Nasze kompleksowe szkolenie AI dla marketerów oferuje znacznie więcej:
  • Solidne fundamenty teoretyczne: Zapewniamy wiedzę niezbędną do zrozumienia świata danych i technologii AI, kluczową dla współczesnych marketerów
  • Praktyczne umiejętności: Uczymy korzystania z szerokiej gamy kilkunastu narzędzi i modeli AI, m.in. ChatGPT (w tym OpenAI API), Claude, Perplexity, Copilot, modeli open source (np. Llama i Bielik) oraz wielu nowoczesnych narzędzi do generowania obrazów, prezentacji, audio i wideo (m.in. Midjourney, DALL-e, ElevenLabs, Runway, HeyGen)
  • Automatyzacja i agenci AI: Pokazujemy, jak budować zaawansowane automatyzacje i wykorzystywać agentów AI w codziennej pracy. Teorię przekuwamy w praktykę budując multiagentowe systemy na platformie Make.com
  • Etyka i bezpieczeństwo: Omawiamy kluczowe kwestie bezpieczeństwa, etyki i ryzyk związanych z wykorzystaniem AI
  • Indywidualne podejście: Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonych tutorów, praktyków branżowych i ekspertów, którzy zapewniają indywidualne wsparcie, sesje Q&A oraz konsultacje 1:1
  • Praktyczne zastosowania: Prezentujemy realne historie rozwiązań ze świata biznesu i marketingu oraz inspirujemy do wdrażania własnych automatyzacji

Nasz praktyczny program rozpoczyna się od wstępnej oceny wiedzy, umiejętności i poziomu adopcji AI, dzięki czemu treści programu personalizujemy do indywidualnych potrzeb i zidentyfikowanych luk kompetencyjnych.
Każdy z modułów wyposażony jest w zestaw praktycznych use case’ów, realne historie rozwiązań ze świata biznesu i marketingu, oraz zadania i inspiracje do wprowadzania własnych automatyzacji w swojej pracy i życiu.
W historii cywilizacji nie było technologii, która rozwijałaby się tak szybko jak AI. Dlatego wszystkie materiały na bieżąco aktualizujemy o nowych dostawców, narzędzia, modele, oraz ciekawostki i inspiracje ze świata AI. Zakończenie szkolenia i zdobycie certyfikatu daje dostęp do platformy szkoleniowej, wszystkich aktualizacji i społeczności AI Marketerów przez kolejne 6 miesięcy.


PROGRAM

 

Nasz program to interaktywna i angażująca droga rozwoju, prowadzona w formule hybrydowej (warsztaty live online + nauka we własnym tempie oraz praca grupowa nad realnym rozwiązaniem AI) w kohortach maksymalnie 25-osobowych.
Program warsztatów i szkolenia dostosowany jest do różnych poziomów wiedzy i doświadczenia, dzięki wstępnej ocenie kompetencji i personalizacji treści. Oferujemy praktyczne podejście, które pozwoli nie tylko zrozumieć AI, ale także skutecznie wykorzystać je w codziennej pracy marketingowej.
Tydzień przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy otrzymują dostęp do platformy oraz pierwsze lekcje do wykonania, których celem jest zapoznanie z roadmapą kursu oraz wyrównanie wiedzy przed warsztatami.
Pierwszy dzień szkolenia to całodniowy warsztat na żywo on-line, natomiast kolejne 3 dni to praca własna i grupowa na naszej platformie, budowanie własnych rozwiązań, dyskusje w społeczności szkoleniowej na platformie, sesje Q&A oraz konsultacje z naszą kadrą, która jest dostępna dla uczestników przez cały czas trwania szkolenia.
Ostatniego dnia spotykamy się ponownie na warsztacie na żywo on-line, omawiamy pytania, wyzwania oraz przygotowane przez uczestników case’y czyli praktyczne rozwiązania i automatyzacje.
W wyniku szkolenia uczestnicy wyposażeni są w całą niezbędną wiedzę i narzędzia potrzebne do usprawnienia swojej pracy i codziennych zadań.
Wszystkie treści podzielone są na 7 kompleksowych modułów:
 
  • Wprowadzenie teoretyczne: Dane, ML i AI: W tym module przedstawimy ewolucję technologii prowadzącą do zastosowania AI w biznesie. Omówimy kluczowe koncepcje działania komputerów, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, które wpływają na zmiany w świecie. Wyjaśnimy znaczenie danych jako “nowej ropy” oraz sposób, w jaki firmy budują na nich swoją wartość.
  • Wprowadzenie teoretyczne: Generatywna AI: W tym module zgłębimy rewolucyjny świat Generative AI. Przedstawimy działanie dużych modeli językowych (LLM) i ich wpływ na tworzenie oraz przetwarzanie informacji. Omówimy potencjał AI w generowaniu różnorodnych treści oraz wykorzystanie modeli do przetwarzania tekstu, obrazu, dźwięku i wideo w celu tworzenia unikalnych materiałów.
  • Sztuka komunikacji z AI - Prompt Engineering A-Z: W tym module zgłębimy całkiem nową dziedzinę, która jest kluczem do efektywnej komunikacji ze sztuczną inteligencją - Prompt Engineering. Omówimy strukturę dobrych promptów i będziemy tworzyć je w taki sposób, aby uzyskiwać precyzyjne i pożądane rezultaty.
  • Narzędzia GenAI: tekst i asystenci: W tym module skupimy się na narzędziach Generative AI do przetwarzania tekstu i asystentach AI. Nauczymy się w praktyce się efektywnie korzystać z najpopularniejszych platform oraz ich API. Zgłębisz zaawansowane techniki pracy z modelami językowymi, poznasz metody dostosowywania asystentów AI do konkretnych zadań oraz strategie optymalizacji promptów dla lepszych rezultatów.
  • Narzędzia GenAI: obraz, audio i wideo: Ten moduł koncentruje się na narzędziach Generative AI do tworzenia i edycji treści multimedialnych. Omówimy w praktyce działanie zaawansowanych platform do generowania i modyfikacji obrazów, dźwięku i wideo. Poznamy zaawansowane techniki pracy z każdym z tych mediów, ucząc się jak wykorzystać AI do zwiększenia swojej kreatywności i efektywności w tworzeniu treści multimedialnych.
  • Agenci AI i automatyzacje: Moduł omawia zaawansowaną automatyzację i działanie agentów AI. Przedstawia koncepcję „Agentic Workflows” jako przyszłość AI, ukazując, jak agenci mogą wykonywać złożone zadania autonomicznie, korzystając z różnych narzędzi. Zawiera też porównanie agentów z systemami typu Copilot i pokazuje zastosowania automatyzacji na platformie Make.com.
  • Etyka, prawo i bezpieczeństwo: Moduł ten porusza kluczowe aspekty bezpieczeństwa, etyki i prawa, związane z wykorzystaniem AI. Porozmawiamy o fundamentalnych zagadnieniach etycznych, w tym kwestiach prywatności, transparentności i odpowiedzialności algorytmów. Omówimy, jak AI wpływa na prawa autorskie i nauczymy się zasad etycznego tworzenia treści z pomocą sztucznej inteligencji. Odpowiemy również na pytanie, jak bezpiecznie wdrażać AI w firmie, minimalizując ryzyka i chroniąc swoje dane.

 
DLA KOGO

 

AI Masterclass (SAR x WRF) to kompleksowy program szkoleniowy idealny dla:
 
  • Kadry zarządzającej i menedżerów odpowiedzialnych za strategię firmy (Dyrektorów i managerów marketingu, liderów zespołów);
  • Specjalistów ds. marketingu online i offline, analityków marketingowych, oraz osób odpowiedzialnych za raportowanie wyników;
  • Specjalistów i managerów z domów mediowych;
  • Pracowników agencji digital/social media
  • Menedżerów produktu i projektów marketingowych;
  • Marketerów chcących być na bieżąco z najnowszymi trendami;
  • Osób, które chcą zrozumieć potencjał AI w marketingu i zdobyć konkretne umiejętności współpracy z AI

 
PROWADZĄCY

 

Zajęcia zostały opracowane i są prowadzone przez praktyków biznesu (PwC, Accenture, EY, Grupa Publicis Groupe), którzy zajmują się doradztwem oraz wdrażaniem rozwiązań AI od 2015 roku, czyli zanim to było modne.
Ponadto zaproszeni przez nas goście i specjaliści branżowi, podczas szkolenia będą się dzielić swoimi doświadczeniami i prezentować przykłady wykorzystania omawianych narzędzi i technologii w branży marketingowej.
 
  • Maciej Rutkowski - Maciej przez ostatnie 10 lat był odpowiedzialny za budowę, zarządzanie i rozwój międzynarodowych zespołów i produktów w obszarze Data & AI (w Polsce, Wielkiej Brytanii i Niemczech). Współtworzył rozwiązania oparte o dane i sztuczną inteligencję dla dziesiątek polskich i międzynarodowych organizacji, pracując w innowacyjnych zespołach Data & AI firm takich jak Accenture i PwC.
    Jest doświadczonym trenerem i edukatorem, w latach 2019-2022 pełnił rolę nauczyciela akademickiego i współtwórcy kierunku Data Science w Collegium Civitas w Warszawie.
    Prywatnie spełnia się w rolach męża i taty, muzyka oraz sportowca amatora.
  • Konrad Gładkowski - Od 15 lat zajmuje się technologią i internetem, tworząc narzędzia zmieniające marketing, bankowość, obsługę klienta i edukację.
    Konrad jest praktykiem - od 5 lat prowadzi software house specjalizujący się w tworzeniu dedykowanych chatbotów dla działów marketingu i obsługi klienta, wykorzystujących NLP (przetwarzanie języka naturalnego), oraz dzieli się wiedzą w obszarze zwiększania produktywności i efektywności dzięki zastosowaniu AI, automatyzacji i rozwiązań no-code.
    Prywatnie kocha wiatr i wodę. Posiada uprawnienia instruktora nurkowania, a także pasjonuje się żeglarstwem i kitesurfingiem. W 4-osobowej załodze przepłynął Atlantyk na Karaiby z Teneryfy, gdzie obecnie mieszka i pływa na kite.
  • Daniel Adamus - Od 12 lat związany z branżą komunikacji marketingowej. Entuzjasta epoki cyfrowej i koncepcji łączenia światów online i offline. W Spark Foundry odpowiedzialny za tworzenie kultury ciekawości, jakość działań digitalowych oraz poszukiwanie innowacyjnych i niestandardowych rozwiązań dla klientów w oparciu o nowe technologie. Z pasją angażuje się w tematy związane z AI, propagując wiedzę na ten temat. Jest liderem zespołu projektowego „Generative AI”, który działa w ramach Publicis Groupe. Chętnie dzieli się swoją wiedzą na warsztatach oraz wykładach np. na Akademii Leona Koźmińskiego czy w ramach IAB.


FORMA
 
ONLINE
ZDALNE W CZASIE RZECZYWISTYM
 
TERMIN

20-24.01. 
1h kick off
2 pełne dni nauki online (z tutorami i ekspertami branżowymi)
7 dni na naukę własną (ok. 8 godzin)
3 dni na projekt grupowy (ok. 6 godzin)
Sesje Q&A
Konsultacje 1:1
Egzamin końcowy i certyfikacja
 
CENA

3500 zł  
+ VAT
przycisk zgłoś się