kompleksowe szkolenie AI dla marketerów
WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI

Na rynku dostępne są różnorodne szkolenia AI dla marketerów. Niestety zdecydowana większość z nich ogranicza się wyłącznie do nauki promptów w najpopularniejszym rozwiązaniu (ChatGPT), bez udziału tutora.

Nie dają one fundamentów, które konieczne są do zrozumienia świata danych i technologii, oraz nabycia umiejętności potrzebnych współczesnym marketerom. Ponadto pomijane jest wiele rozwiązań m.in. MS Copilot, Midjourney, Gemini, Eleven Labs, Groq oraz tworzenie własnych agentów i automatyzacji. Tę lukę wypełnia nasz program.

Zajęcia zostały opracowane i są prowadzone przez praktyków biznesu (PwC, Accenture, Grupa Publicis Groupe), osoby które zajmowały się doradztwem oraz wdrażaniem rozwiązań AI zanim to było modne (od 2015 roku). Podczas szkolenia będą się dzielić swoimi doświadczeniami i prezentować przykłady wykorzystania w naszej branży.

W historii cywilizacji nie było technologii, która rozwijałaby się tak szybko jak AI. Na bieżąco aktualizujemy dostawców, narzędzia, modele oraz zakres naszych materiałów. Ponadto nasza autorska metoda oceny wiedzy, umiejętności i poziomu adopcji AI, pozwala nam dostosować treści programu do potrzeb i zidentyfikowanych luk kompetencyjnych. 


PROGRAM

 

Nasz program to interaktywna i angażująca droga rozwoju, w której uczestnicy budują solidne fundamenty w obszarze generatywnej sztucznej inteligencji. W wyniku szkolenia uczestnicy wyposażeni są w całą niezbędną wiedzę i narzędzia potrzebne do usprawnienia swojej pracy i codziennych zadań.
  • Fundamenty Data & AI: wprowadzenie do AI i ML; podstawowe koncepcje i terminologia; obszary sztucznej inteligencji; szczegółowe techniki uczenia maszynowego; ewaluacja modeli i optymalizacja; praktyczne aspekty i przykłady zastosowań; dane w organizacji, cykl życia projektów, MLOps; dyskusja o przyszłości AI.
  • Generatywna AI i narzędzia: wprowadzenie do Generative AI; teoria działania Dużych Modeli Językowych (LLM); tokeny, wektoryzacja i modele embeddingowe; modele przetwarzania obrazu, dźwięku i wideo; praktyczne warsztaty z najpopularniejszymi narzędziami; aplikacje mobilne i konwersacje głosowe; porównanie i wycena modeli/narzędzi AI; tworzenie własnych agentów GPTs; możliwości i ograniczenia AI; modele closed source vs open source; Copilots – przegląd narzędzi i zastosowań; API, RAG & fine-tuning - podstawy.
  • Inżynieria promptowania A-Z: Prompt Engineering - język efektywnej komunikacji z AI; metody i narzędzia, praca z różnymi rodzajami outputu; optymalne techniki (chain of thought, zero-shot, few-shot i wiele innych); podejście do testowania i porównywania promptów oraz modeli; praktyczne przykłady i ćwiczenia
  • Etyka, bezpieczeństwo, regulacje: wprowadzenie do Etyki AI; bezpieczeństwo i ochrona danych; prawa autorskie; środowisko regulacyjne dziś i jutro (m.in. EU AI Act).

DLA KOGO
 

  • Kadry zarządzającej i menedżerów odpowiedzialnych za strategię firmy:
    • Menedżerów i liderów zespołów marketingowych
    • Specjalistów ds. marketingu online i offline
    • Menedżerów produktu i projektów marketingowych
    • Analityków marketingowych
    • Osób odpowiedzialnych za raportowanie wyników marketingowych
  • Domów mediowych: specjalistów i managerów odpowiedzialnych za planowanie, zakup i optymalizację działań reklamowych
  • Agencji digital/social media: osób specjalistów i managerów odpowiedzialnych za kampanie digital
 


FORMA
 
ONLINE
ZDALNE W CZASIE RZECZYWISTYM
 
TERMIN

23-27.09.
2 dni wykładów
3 dni na naukę własną
konsultacje 1:1
egzamin końcowy i certyfikacja
 
CENA

3000 zł  
+ VAT
przycisk zgłoś się