Wielki Sport_HERO

  

Wielki sport – wielkie dylematy? Raport Havas Media Network

  

Rok 2024 obfituje w wydarzenia sportowe, takie jak Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej i Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. Te wydarzenia przyciągają uwagę milionów fanów sportu oraz wielu branż. Wraz z emocjami sportowymi pojawiają się również dylematy moralne.

70% Polaków uważa, że kraje łamiące prawa człowieka nie powinny uczestniczyć w międzynarodowych wydarzeniach sportowych. Polacy chętnie widzą swoje ulubione drużyny sponsorowane przez preferowane marki. Sponsoring sportowy jest skuteczną formą reklamy.

40% Polaków popiera ubieganie się o organizację Letnich Igrzysk Olimpijskich w 2036 roku, choć wielu obawia się kosztów. Większość Polaków chce równości płac w sporcie oraz wsparcia dla działań społecznych.

Dowiedz się więcej -> LINK