Strategie przyciągania uwagi konsumenta w świecie przesycenia treściami
WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI

Jak skutecznie przykuć uwagę konsumenta w dzisiejszym świecie? Czy moment prawdziwego skupienia rzeczywiście trwa zaledwie kilka sekund? Kiedy warto szokować, kiedy wzbudzać pozytywne emocje, a kiedy dostarczyć konsumentowi więcej informacji?
Otoczenie i przestrzeń medialna, w której komunikujemy się z konsumentami, zmienia się w błyskawicznym tempie. Dodatkowo, konkurujemy z coraz większą ilością podobnych treści, przez co przebicie się z przekazem marki staje się coraz trudniejsze. Dlatego dziś, bardziej niż kiedykolwiek, musimy świadomie tworzyć i planować działania, które skutecznie przyciągną uwagę odbiorców. Nawet najlepsza strategia marki i komunikacji nie zadziała, jeśli konsument nie poświęci jej choćby chwili swojego cennego czasu.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak zaplanować i wdrożyć różnorodne strategie przyciągania uwagi konsumenta. Zdobędą wiedzę na temat różnych rodzajów uwagi i nauczą się jak ją wykorzystać w praktyce. Poznają frameworki ułatwiające proces budowania strategii komunikacji, odpowiadający współczesnym wyzwaniom marketingowym oraz zmieniającym się mediom.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy zdobędą narzędzia oraz umiejętności w zakresie:
  • Efektywnego wdrażania strategii marki i komunikacji, uwzględniających różne rodzaje uwagi odbiorcy.
  • Tworzenia przekazu i komunikacji w sposób wyróżniający się na tle innych treści.
  • Dobierania kanałów komunikacji, które skutecznie dotrą z przekazem marki.
  • Lepszego dopasowywania kontekstu w procesie doboru mediów do danego przekazu.


PROGRAM
 
 

  • Różne metody przyciągania uwagi – które są skuteczne i kiedy warto je stosować?
  • Rodzaje uwagi odbiorcy – jak je zdefiniować i na nie oddziaływać?
  • Tworzenie komunikacji uwzględniającej różne rodzaje uwagi odbiorcy – zapoznanie się z narzędziami i praca warsztatowa z ich wykorzystaniem.
  • Dobieranie kanałów komunikacji o największym potencjale przyciągnięcia uwagi konsumenta.
  • Realizacja samodzielnego projektu z wykorzystaniem zdobytej wiedzy i narzędzi.

 

DLA KOGO

  • Pracownicy działów marketingu i różnego typu agencji komunikacyjnych (domów mediowych, agencji reklamowych, agencji PR)
  • Osoby pracujące w branży marketingowej, które na co dzień zajmują się procesem tworzenia komunikacji marki
  • Każdy, kto chce zdobyć wiedzę o nowoczesnych metodach tworzenia i planowania komunikacji


FORMA

ONLINE
ZDALNE W CZASIE RZECZYWISTYM
 
TERMIN

13-14.03.
22-23.05.
23-24.10.
11-12.12. 
2x4h
 
CENA

1.500 zł
+ VAT
przycisk zgłoś się