O TRENERZE
Z wykształcenia psycholog. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w strategicznym planowaniu i budowaniu marek, zdobyte m.in. w Havas Worldwide Warsaw, 180Heartbeats+ Jung von Matt i TBWA. Realizował projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów, takich jak Adidas, Axa, Vision Express, Ikea Centres Polska, Mars, NC+, Nivea, Onet, Opel, VW, Peugeot czy UPC. Laureat konkursów Effie, KTR i Innovation. Wykładowca w Szkole Mistrzów Reklamy.
PROJEKTY
OPINIE UCZESTNIKÓW
- Świetny sposób prowadzenia zajęć, chęć podejmowania dyskusji.
- Ciekawe dane, źródła informacji oraz inspiracje.
- Bardzo dużo źródeł wiedzy, umiejętne przeplatanie teorii ćwiczeniami warsztatowymi.
- Ciekawie prowadzone, mocno angażujące słuchaczy szkolenie.
- Podobała mi się duża ilość praktycznych wskazówek oraz przykładów.