Dodaj nagłówek (31)


 Projekt bez tytułu (8)O TRENERZE

Posiada 17-letnie doświadczenie w strategicznym planowaniu i budowaniu marek, zdobyte m.in. w Havas Worldwide Warsaw, 180 Heartbeats + Jung von Matt, TBWA. Realizował projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów: Adidas, Axa, VISION EXPRESS, Ikea Centres Polska, Mars, NC+, Nivea, Onet, Opel, VW, Peugeot, UPC. Laureat konkursów: Effie, KTR czy Innovation.


Projekt bez tytułu (17)PROJEKTY

A Digital Newsletter from Henrietta (24) A Digital Newsletter from Henrietta (26) A Digital Newsletter from Henrietta (25)  A Digital Newsletter from Henrietta (27)


Projekt bez tytułu (13)OPINIE O TRENERZE

  • Opracowanie i wykorzystanie zdobytych danych oraz sposób ich prowadzenia.
  • Ciekawe inspiracje, źródła informacji, warsztatowość.
  • Szkolenie prowadzone ciekawie, angażujące zarówno prowadzącego, jak i słuchaczy.
  • Bardzo dużo źródeł wiedzy, umiejętne przeplatanie teorii i ćwiczeń warsztatowych.
  • Duża ilość praktycznych wskazówek.
  • Dużo przykładów na wszystko, co mówił prowadzący.
  • Luźne podejście do ćwiczeń, chęć podejmowania dyskusji.

4,85 (4)