Dodaj nagłówek (57) 

Jako coach ma doświadczenie biznesowe. W latach 1998-2004 był menedżerem  ds. szkoleń i rozwoju zasobów ludzkich w firmie EMPIK. Pracował w Janssen Cilag gdzie zajmował się rozwojem coachingu sprzedażowego i projektami HRowymi. Absolwent szkoły biznesu INSEAD pod Paryżem. Obecnie na stałe współpracuje jako coach i doradca HR  z Credit Suisse, Forte oraz  Ringier Axel Springer.

Jest certyfikowanym coachem TCI (Team Coaching International ) oraz ICC (International Coaching Community). Ukończył kurs Executive and Corporate coach Diploma w Oxfordzie. Prowadził kursy coachingowe  (CFC,PCD) w ramach brytyjskiej szkoły coachingu Noble Manhattan Coaching, Certyfikowany w narzędziu Extended Disc, FRIS oraz brytyjskiej szkoły Facylitacji.  Wykładowca na SWPS (studia podyplomowe z coachingu i mentoringu)  i w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej (MBA in company).

Edukator i innowator społeczny – członek międzynarodowego stowarzyszenia ASHOKA Innovators for the Public. Prezes i założyciel Fundacji Robinson Crusoe od 16 lat zajmującej się usamodzielnianiem młodzieży z pieczy zastępczej.  Prowadzi warsztaty na temat CSR (np. wdrażanie kodeksów etycznych) dla organizacji biznesowych.

W ramach działań doradczych dla biznesu Aureliusz prowadzi  projekty doradcze i rozwojowe z zakresu HR (ścieżki karier, kodeksy etyczne, zarządzanie zmianami, systemy ocen, profile kompetencyjne, systemy mentorskie, strategia CSR). Wdrażał mentoring w Coca Cola, Liberty, Aviva, Axel Springer.

Stworzył własny  model wdrożenia coachingu sprzedażowego zarówno w sprzedaży bezpośredniej jak i w telefonicznej obsłudze klienta. Wdrażał i superwizował coaching handlowy między innymi  w BP Castrol, Liberty Direct, Celegne, Vetoquinol, Sony.

Prowadził  projekty z zakresu  executive coaching  dla  kadry menedżerskiej i członków zarządu między innymi:  Universal McCann Poland, Lafarge, Learning Systems Poland, Bestseller, Generali,  Mediaage, TP SA, Skoda, Go Sport, Pariba, Volksvagen Polska, Makro, Geronimo, Danone.