Dodaj nagłówek (60) 

Ekspert w dziedzinie budowania marek i ich komunikacji, od ponad 20 lat zajmujący się wprowadzaniem na rynek produktów i usług. Konsulting biznesowy, rozwój innowacji, projektowanie usług i prowadzenie procesów strategicznych to obszary, na których się szczególnie koncentruje. Wspiera również merytorycznie start’apy.

Jest partnerem zarządzającym innowacyjnego start’upu E-Contenta, zajmującego się dystrybucją treści marketingowych w sieci, w oparciu o unikalny silnik wykorzystujący algorytmy sztucznej inteligencji. Swoją praktyczną wiedzę i doświadczenie zdobyte w sieciowych agencjach (BBDO, Saarchi&Saatchi i Arc) wykorzystuje również jako wykładowca w Katedrze Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie wykłada strategię innowacji i consumer engagement.

Od wielu lat jest związany z konkursem i konferencją Innovation, wspierając tę inicjatywę zarówno w kontekście organizacyjnym, jak i merytorycznym.

Projekty, w których brał udział, były wielokrotnie nagradzane i wyróżniane w czołowych festiwalach, zarówno w Polsce jak i za granicą, między innymi: EFFIE, Cannes Lions, KTR, Red Apple.