Dobrze prowadzona komunikacja wewnętrzna to tak naprawdę podstawa zdrowej organizacji – nie tylko w kryzysie. Teraz, w wymagających czasach przemyślane komunikaty przekazywane pracownikom są jeszcze istotniejsze. Jak pokazują liczne badania, pracownicy oczekują szczerej i regularnej komunikacji ze strony firmy, chcą być na bieżąco i chcą być traktowani poważnie. Tutaj nie ma miejsca nie niedomówienia i działania z zaskoczenia, jeżeli firmie zależy na utrzymaniu talentów i dobrej reputacji.

O WARSZTACIE

Czym jest i czym powinna być komunikacja z pracownikami? Czy w trudnej sytuacji rynkowej jest w ogóle na nią czas i miejsce? Czego od firmy oczekują  w tym zakresie pracownicy? O wszystkim tym porozmawiamy w trakcie warsztatu. Pracować będziemy warsztatowo z wykorzystaniem case studies, dyskusji i w grupach.  

NAJWAŻNIEJSZE CELE

• Będziesz umiał określić swoją rolę w prowadzeniu efektywnej komunikacji do pracowników

• Przygotujesz zarys planu działania

• Dowiesz się jak w swojej firmie wykorzystać różne formy wykorzystywane w komunikacji wewnętrznej

• Poznasz elementy skutecznej strategii komunikacji

WYKŁADOWCA

Kinga Fromlewicz- link do wykładowcy 

TERMIN SZKOLENIA

Dokładny termin wkrótce - szkolenia@sar.org.pl

BROSZURA

GODZINY:

10:00-15:00 (z przerwami regeneracyjnymi)

CENA

50,00 zł netto (cena dla Członków SAR)

100,00 zł netto (cena dla firm niezrzeszonych)

REJESTRACJA

szkolenia@sar.org.pl

KONTAKT

szkolenia@sar.org.pl/ 508-309-012