O TRENERCE
Od ponad 20 lat aktywnie zajmuje się komunikacją społeczną i biznesową.Doświadczenie zawodowe zdobywała w PepsiCo Poland. Jako Strategic Director BBDO Warszawa odpowiadała za strategię dla marek różnych segmentów rynku. Pracowała dla takich klientów, jak mBank, Multibank, GE Money Bank, Telekomunikacja Polska, Bayer, P&G, Mars Polska, PepsiCo czy Wrigley.Współzałożycielka agencji Albert Lumberjacker oraz firmy doradztwa strategicznego Good Company. Wielokrotna laureatka nagród Effie oraz jurorka i członkini Komitetu Effie Poland. Wykłada w Collegium Civitas oraz Szkole Strategii Marki SAR.
PROJEKTY
OPINIE UCZESTNIKÓW
- Moje ulubione zajęcia! Bardzo podobał mi się ich warsztatowy charakter oraz etapowość, wchodzenie coraz głębiej w problem.
- Dużo praktycznych informacji, przyjazna atmosfera.
- Podobało mi się, że zajęcia były prowadzone w odpowiednim tempie, dobrze tłumaczone. Prowadząca kompetentna i bardzo otwarta.
- Świetna energia i dynamika zajęć, adekwatne przykłady.
- Ciekawe przykłady, duża wiedza – jedne z najlepszych zajęć!