JAK BUDOWAĆ MARKĘ KROK PO KROKU

Marka to pojęcie abstrakcyjne, istniejące tylko w ludzkich umysłach.

Aby ją zbudować, potrzebujesz strategii. Czy wiesz, jak to zrobić? Od czego zacząć? Na jakie pytania musisz sobie odpowiedzieć? Co musisz wiedzieć? Co w budowaniu marki jest ważne, a co ważne nie jest?

Strategia marki jest w gruncie rzeczy bardzo prosta – przekonasz się o tym podczas tego szkolenia. Zdobędziesz narzędzia potrzebne do budowania silnych marek i nauczysz się z nich korzystać.

O WARSZTACIE

Nie masz czasu na MBA, ale chcesz pogłębić i uporządkować wiedzę o strategii,

żeby tworzyć silne marki? Chcesz nauczyć się budować marki, które ludzie kochają,

a nie tylko lubią? Chcesz zrozumieć tajniki strategii i nauczyć się korzystania

z najważniejszych narzędzi?

• Czym jest marka i jak się ją tworzy?

• Od czego zaczyna się budowanie marki – od insight’u, od misji, od produktu?

• Na jakie pytania trzeba znać odpowiedź?

• Co to jest strategia marki i jak to się ma do pozycjonowania czy strategii

komunikacji?

• Czym różni się strategia marki od strategii marketingowej i strategii komunikacji?

• Jak odróżnić tożsamość marki od wizerunku i pozycjonowania?

Te pozornie proste pytania budzą więcej wątpliwości niż odpowiedzi nawet u osób

z ogromnym doświadczeniem w komunikacji. A są to przecież podstawy w strategii,

bo strategia to nic innego jak umiejętne odpowiadanie na dobrze zadane pytania.

Nauczysz się odpowiadać na wszystkie powyższe i wiele innych, kluczowych

dla sukcesu marki pytań. I bardzo ważne – Twoja wiedza o marce będzie spójna,

klarowna i uporządkowana. Szkolenie połączone jest z warsztatem, przećwiczysz

więc cały proces strategiczny i poznasz cenne techniki warsztatu strategicznego.

NAJWAŻNIEJSZE CELE

• Zdobędziesz kompleksową wiedzę na temat budowania marki i kluczowych

pojęć marketingowych

• Przejdziesz proces budowania marki na narzędziach strategicznych

• Nauczysz się sekwencji zadawania pytań strategicznych

• Poznasz i nauczysz się stosować najważniejsze zasady budowania marki

• Zdobędziesz i uporządkujesz swoją wiedzę strategiczną

• Nauczysz się poruszać w gąszczu trudnych pojęć i narzędzi strategicznych

• Doświadczysz tego osobiście, że strategia marki jest w gruncie rzeczy bardzo prosta

WIĘCEJ INFORMACJI

BROSZURA

WYKŁADOWCA

Marta Jaskulska

TERMINY SZKOLENIA

  • 12.05.2021
  • 16.06.2021

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

GODZINY

9:00 – 15:00 (z godzinną przerwą regeneracyjną)

KOSZT UDZIAŁU

  • 500,00 zł netto (Cena dla Członków SAR)
  • 550,00 zł netto (Cena dla firm niezrzeszonych)

KONTAKT

szkolenia@sar.org.pl/ 508-309-012

Opinie o szkoleniu:

  • Poukładana wiedza, przykłady.

  • Proporcja między wiedzą teoretyczną a prezentacją case'ów.

  • Rozjaśniło się wiele spraw, jako designer będę w stanie lepiej ukierunkować swoją pracę.

  • Poszerzenie wiedzy i bardzo sympatyczna atmosfera.

  • Poukłądana wiedza, czytelny i przejrzysty sposób prowadzenia.

Ocena programu szkolenia:

  • 4,9 na 5