Marka to pojęcie abstrakcyjne, istniejące tylko w ludzkich umysłach.
Aby ją zbudować, potrzebujesz strategii. Czy wiesz, jak to zrobić? Od czego zacząć? Na jakie pytania musisz sobie odpowiedzieć? Co musisz wiedzieć? Co w budowaniu marki jest ważne, a co ważne nie jest?
Strategia marki jest w gruncie rzeczy bardzo prosta – przekonasz się o tym podczas tego szkolenia. Zdobędziesz narzędzia potrzebne do budowania silnych marek i nauczysz się z nich korzystać.
O WARSZTACIE
Nie masz czasu na MBA, ale chcesz pogłębić i uporządkować wiedzę o strategii,
żeby tworzyć silne marki? Chcesz nauczyć się budować marki, które ludzie kochają,
a nie tylko lubią? Chcesz zrozumieć tajniki strategii i nauczyć się korzystania
z najważniejszych narzędzi?
Czym jest marka i jak się ją tworzy?
Od czego zaczyna się budowanie marki – od insight’u, od misji, od produktu?
Na jakie pytania trzeba znać odpowiedź?
Co to jest strategia marki i jak to się ma do pozycjonowania czy strategii
komunikacji?
Czym różni się strategia marki od strategii marketingowej i strategii komunikacji?
Jak odróżnić tożsamość marki od wizerunku i pozycjonowania?
Te pozornie proste pytania budzą więcej wątpliwości niż odpowiedzi nawet u osób
z ogromnym doświadczeniem w komunikacji. A są to przecież podstawy w strategii,
bo strategia to nic innego jak umiejętne odpowiadanie na dobrze zadane pytania.
Nauczysz się odpowiadać na wszystkie powyższe i wiele innych, kluczowych
dla sukcesu marki pytań. I bardzo ważne – Twoja wiedza o marce będzie spójna,
klarowna i uporządkowana. Szkolenie połączone jest z warsztatem, przećwiczysz
więc cały proces strategiczny i poznasz cenne techniki warsztatu strategicznego.
NAJWAŻNIEJSZE CELE
Zdobędziesz kompleksową wiedzę na temat budowania marki i kluczowych
pojęć marketingowych
Przejdziesz proces budowania marki na narzędziach strategicznych
Nauczysz się sekwencji zadawania pytań strategicznych
Poznasz i nauczysz się stosować najważniejsze zasady budowania marki
Zdobędziesz i uporządkujesz swoją wiedzę strategiczną
Nauczysz się poruszać w gąszczu trudnych pojęć i narzędzi strategicznych
Doświadczysz tego osobiście, że strategia marki jest w gruncie rzeczy bardzo prosta
WYKŁADOWCA
OPINIE O SZKOLENIU