Łukasz Wyglądała e-com.house / strategy lead & co-founder
Specjalizuje się w transformacji digital. Zdobywca nagród Effie, Mixx Awards i innych. Przewodniczący jury polskiej edycji Cannes Media Lions czy konkursu Innovations, członek rady programowej Forum IAB. W swojej karierze był związany z działami digital i strategii największych grup mediowych w Polsce (GroupM oraz Dentsu). W Onet (RASP) kierował zespołami marketing-technology odpowiedzialnymi za produkt, w tym także teamem developerskim.
Od 2 lat współtworzy e-com.house (do niedawna Performance Academy), czyli e-commerce software house wzbogacony o usługi doradcze z zakresu marketingu, UX i biznesu. Wśród Klientów e-com.house znajdują się takie marki jak "Vogue Polska", RISK made in warsaw, KUBOTA, Onet/Literia.pl, Coffeedesk.pl czy CANAL+. Na co dzień wspólnie z zespołem konsultantów, projektantów UX i developerów wspiera firmy m.in. w budowie i realizacji strategii e-commerce oraz wdrażaniu sklepów internetowych i aplikacji.