Magdalena Dobrowolska-Sagan
Właściciel, Anloko
Strateg, coach. Prowadzi procesy budowania strategii marki, zintegrowanej strategii komunikacji oraz innowacji. Fanka metody warsztatowej i technik kreatywnego myślenia w biznesie. Współautorka metody warsztatowej „Prowokacje strategiczne”. Certyfikowany facylitator metody LEGO® Serious Play® – prowadzi warsztaty tą metodą w zakresie budowania strategii marek i tworzenia innowacji. Prowadzi programy uwalniania swojej kreatywności wg autorskiego programu „Creativity Hacking”. Pracowała dla międzynarodowych agencji reklamowych: Dyrektor Strategii LemonSkyJWT (2014-2015) Dyrektor Strategii Publicis (1998-2007), prowadziła własną firmę Prowokacje Strategiczne (2007-2014). Kluczowi klienci dla których pracowała: Nestle, Winiary, Bayer, Mazda, Bobovita, Getinbank, Netia, DB Schenker, LeroyMerlin. Uczy strategii w Szkole Strategii Marki SAR, prowadzi warsztat Business Innowator w Szkole Marketingu Interaktywnego SMI, współzałożycielka studiów Psychologia Reklamy na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP, Szkoły Coachingu TROP, Szkoły Treningu Interpersonalnego. Ukończyła kurs design thinkng „Insights for innovations” prowadzony przez prestiżowe IDEO.