Dodaj nagłówek (61) 

Od ponad 15 lat zajmuje się tworzeniem i inspirowaniem niestandardowych projektów na styku komunikacji, nowych mediów, designu i innowacji kulturowych oraz technologicznych. Projekty, w które był zaangażowany nagradzane były na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions (m.in. Złoty Lew w kategorii Cyber), dwukrotnie na D&AD (Drewniany Ołówek w kategorii Integrated&Earned Media, Grafitowy Ołówek w kategorii Most Outstanding Interactive & Digital Media) a także na takich międzynarodowych, regionalnych i lokalnych festiwalach jak One Show, Clio, Golden Drum (m.in. Good Cause Grand Prix), Eurobest, Webby, InnovationAd (Grand Prix) czy Effie. Z KTR związany od kilkunastu lat. Jako uczestnik Konkursu od 2005 roku (Złoto w kategorii Nowe Media, później między innymi Złoto w kategorii Kampania i Kampania KTR). Od 2008 roku uczestniczy w obradach jury Konkursu KTR - oceniał prace m.in. w kategoriach: Cyber, Digital, Active Advertising i Digital Craft, przewodniczył obradom jury kategorii Digital&Mobile i jury YC Cannes Cyber.