MARKETING LOGICZNY I EFEKTYWNY, CZYLI JAK PODNIEŚĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ W MARKETINGU?

Kluczowym wyzwaniem w marketingu jest skuteczność. Osiągniesz ją, jeśli zamiast na przypuszczeniach, czy modnej retoryce, będziesz swoje decyzje opierać na twardych danych oraz solidnej i aktualnej wiedzy. Jeśli więc zastanawiasz się:

• Czy warto robić segmentację w czasach Byrona Sharpa?

• Ile budżetu przeznaczać na budowanie wizerunku, a ile na aktywacje sprzedaży?

• Targetować wąsko, czy szeroko?

• Stawiać na penetrację, czy lojalność?

• Jak ma się kreatywność do efektywności?

PRZYJDŹ KONIECZNIE NA OTWARTY WYKŁAD MARTY JASKULSKIEJ!

Wykład dostarczy Ci wiarygodnych danych i narzędzi oraz obali kilka modnych branżowych mitów. Unikniesz również najczęstszych pułapek w marketingu i zaczniesz podejmować skuteczne decyzje.

WYKŁADOWCA

Marta Jaskulska

TERMINY WYKŁADU

  • 1 pażdziernika 2020

Dokładny termin wkrótce - szkolenia@sar.org.pl

BROSZURA

GODZINY

10:00 – 12:00

KOSZT UDZIAŁU

  • 50,00 zł netto (Cena dla Członków SAR)
  • 100,00 zł netto (Cena dla firm niezrzeszonych)

REJESTRACJA

https://app.evenea.pl/event/845195-30kopia1kopia1kopia1kopia1kopia1/ 

KONTAKT

szkolenia@sar.org.pl/ 508-309-012