MARKETING SZEPTANY
Marka to pojęcie abstrakcyjne, istniejące tylko w ludzkich umysłach. Aby ją zbudować, potrzebujesz strategii. Czy wiesz, jak to zrobić? Od czego zacząć? Na jakie pytania musisz sobie odpowiedzieć? Co musisz wiedzieć? Co w budowaniu marki jest ważne, a co ważne nie jest? Strategia marki jest w gruncie rzeczy bardzo prosta – przekonasz się o tym podczas tego szkolenia. Zdobędziesz narzędzia potrzebne do budowania silnych marek i nauczysz się z nich korzystać.
O WARSZTACIE
Spadek efektywności reklamy zmusza marketerów do poszukiwania nowych sposobów przykucia uwagi konsumenta. Rekomendacje to najbardziej wiarygodne, perswazyjne i spersonalizowane źródło informacji. Wbrew pozorom era cyfrowa zwiększa znaczenie relacji międzyludzkich. W dobie komunikacji online rekomendacje zyskują nieosiągalny dotąd zasięg i silę. Skondensowany, 4-godzinny warsztat pozwala uczestnikom zrozumieć potencjał word-of-mouth, usystematyzować pojęcia z nim związane i przede wszystkim dowiedzieć się jak w praktyce wspierać rekomendacje. Krótkie moduły teoretyczne w postaci „pigułek wiedzy” opartych na najnowszych wynikach badań przeplatają się z realnymi przykładami i angażującymi ćwiczeniami praktycznymi. W trakcie warsztatu uczestnicy planują działania z zakresu marketingu szeptanego dla własnej marki, produktu czy usługi.
WYKŁADOWCA
TERMINY SZKOLENIA
Dokładny termin wkrótce - szkolenia@sar.org.pl
GODZINY
9:00 – 13:00 (z godzinną przerwą regeneracyjną)
KOSZT UDZIAŁU
- 400,00 zł netto (Cena dla Członków SAR)
- 450,00 zł netto (Cena dla firm niezrzeszonych)
REJESTRACJA
KONTAKT
szkolenia@sar.org.pl/ 508-309-012