MARKETING SZEPTANY

Marka to pojęcie abstrakcyjne, istniejące tylko w ludzkich umysłach. Aby ją zbudować, potrzebujesz strategii. Czy wiesz, jak to zrobić? Od czego zacząć? Na jakie pytania musisz sobie odpowiedzieć? Co musisz wiedzieć? Co w budowaniu marki jest ważne,  a co ważne nie jest? Strategia marki jest w gruncie rzeczy bardzo prosta – przekonasz się  o tym podczas tego szkolenia. Zdobędziesz narzędzia potrzebne  do budowania silnych marek i nauczysz się z nich korzystać.

O WARSZTACIE

Spadek efektywności reklamy zmusza marketerów do poszukiwania nowych sposobów przykucia uwagi konsumenta. Rekomendacje to najbardziej wiarygodne, perswazyjne i spersonalizowane źródło informacji. Wbrew pozorom era cyfrowa zwiększa znaczenie relacji międzyludzkich. W dobie komunikacji online rekomendacje zyskują nieosiągalny dotąd zasięg i silę.  Skondensowany, 4-godzinny warsztat pozwala uczestnikom zrozumieć potencjał word-of-mouth, usystematyzować pojęcia z nim związane i przede wszystkim dowiedzieć się jak w praktyce wspierać rekomendacje. Krótkie moduły teoretyczne w postaci „pigułek wiedzy” opartych na najnowszych wynikach badań przeplatają się z realnymi przykładami i angażującymi ćwiczeniami praktycznymi. W trakcie warsztatu uczestnicy planują działania z zakresu marketingu szeptanego dla własnej marki, produktu czy usługi.

WYKŁADOWCA

Anna Bianchi

TERMINY SZKOLENIA

  • 28.04.2020 r.

BROSZURA

GODZINY

9:00 – 13:00 (z godzinną przerwą regeneracyjną)

KOSZT UDZIAŁU

  • 400,00 zł netto (Cena dla Członków SAR)
  • 450,00 zł netto (Cena dla firm niezrzeszonych)

REJESTRACJA

https://app.evenea.pl/event/845195-32kopia1kopia2/

KONTAKT

szkolenia@sar.org.pl/ 508-309-012