Obserwując przez prawie 20 lat ludzi pracujących w dziale client service mamy jeden wniosek: najwięcej satysfakcji z tej pracy mają ci, którzy nie czekają, tylko biorą sprawy w swoje ręce. Osoby, dla których bardzo mało rzeczy jest niemożliwych i którzy są przekonani o swojej sprawczości. I słusznie, bo właśnie takich ludzi potrzebują firmy działające w branży komunikacji – teraz jeszcze bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej. Ludzi, którzy cenią sobie czas wolny, a ten spędzony w pracy potrafią wykorzystać „na maksa”. Ludzi, którzy pracując na etacie zachowują się tak, jakby to był ich biznes. To są ludzie, którzy najpierw zastanawiają się, co mogą dać od siebie a potem analizują przeszkody, które serwuje im otoczenie. Tacy ludzie osiągają zazwyczaj to, co sobie postawią za cel. To są ci accounci, o których klienci mówią „mój człowiek w agencji” a agencja – „nasz człowiek u klienta”. Accounci, którzy chcą zrozumieć biznes każdego klienta, dla którego pracują i rozumieją, na czym polega biznes agencji. Są ludzie, którzy rodzą się z genem przedsiębiorcy, ale są tez tacy, którzy chcieliby się tego nauczyć. I tego nauczyć się można! Zapraszamy na warsztaty!
O WARSZTACIE
Bycie przedsiębiorczym nie jest zarezerwowane dla osób prowadzących własny biznes. Przedsiębiorczość to postawa, która określa ludzi zarówno w życiu prywatnym, jak i biznesowym. Postawa proaktywna, dzięki której człowiek nie czeka, aż ktoś mu powie, co i jak ma zrobić, tylko bierze sprawy w swoje ręce i czerpie z tego satysfakcję. Jest w tym też przestrzeń na popełnianie błędów - tych nie robią tylko ci, którzy nic nie robią. Z drugiej strony przedsiębiorczość to też pewien zorganizowany proces działania . Jak się połączy jedno i drugie, to bardzo łatwo można dojść do wniosku, że właśnie stworzyliśmy bardzo krótką, ale konkretną definicję stanowiska accounta. Bo account to przedsiębiorca. Praca w dziale obsługi klienta wiąże się z wieloma bardzo różnymi wyzwaniami. Trzeba być „człowiekiem orkiestrą”, dbającym zarówno o interesy klienta, jak i agencji. Trzeba rozumieć strategię i kreację, umieć czytać między wierszami, wprowadzać udoskonalenia w procesach i je tworzyć, wychodzić z inicjatywą, budować relacje, szybko reagować. Rola trudna i nie dla każdego, ale dająca dużo satysfakcji – trzeba to lubić. Podczas warsztatu chcemy porozmawiać z uczestnikami o tym, jak duży może być ich wpływ na wiele obszarów pracy agencji a przez to też na efekty, niezależnie od tego, czy właśnie zaczęli pracę w agencji czy zajmują już seniorską pozycję. Każde stanowisko daje możliwości bycia samodzielnym, proaktywnym czyli właśnie przedsiębiorczym. Przepracujemy konkretne sytuacje, które zdarzają się w pracy accounta. Wspólnie zidentyfikujemy narzędzia, które pomogą w codziennej pracy. Nie raz obalimy mit, że „się nie da” – też dlatego, że zajęcia prowadzi osoba, która doświadczenie zdobywała w działach obsługi klienta wielu agencji, a teraz prowadzi własny biznes i jest najlepszym dowodem na to, że jak się chce, to można. Przed warsztatami uczestniczy otrzymają pre-work, który wprowadzi w zagadnienie przedsiębiorczości.
NAJWAŻNIEJSZE CELE
Zrozumienie roli accounta zarówno wewnątrz agencji, jak i w relacjach z klientami, dostawcami oraz innymi podmiotami na rynku (account = przedsiębiorca)
Uświadomienie, jak pro-aktywna postawa może przyczynić się do osiąganych przez agencje wyników (sprawczość)
Zachęcenie do kreatywnego, nie szablonowego myślenia
WYKŁADOWCA
OPINIE O SZKOLENIU