RESEARCH, CZYLI SAMODZIELNE POZYSKIWANIE WIEDZY O KONSUMENCIE I KATEGORII

Dobry research powinien być podstawą każdego projektu marketingowego.

Żeby być skutecznym i nowatorskim w swoich działaniach, każdy marketer czy

pracownik agencji musi zebrać niezbędną ilość wiedzy o kategorii i konsumencie

przed rozpoczęciem rzeczywistej pracy. Niestety proste zapytanie wpisane

do wyszukiwarki nie zawsze jest skuteczne, z drugiej strony nie zawsze też mamy

czas i budżet na przeprowadzenie profesjonalnych badań rynku. Na szczęście

możliwości samodzielnego zbierania wiedzy jest mnóstwo, trzeba tylko umieć zajrzeć

w odpowiednie miejsca i zadać odpowiednie pytania. Trzeba tylko posiąść niezbędną

wiedzę na temat źródeł i technik korzystania z nich.

O WARSZTACIE

Podczas intensywnego, jednodniowego warsztatu uczestnicy:

• Dowiedzą się, w jaki sposób szukać informacji o marce i kategorii w sieci;

• Odkryją nowe źródła wiedzy, ogólnodostępne strony i serwisy, z których warto

korzystać w swojej codziennej pracy;

• Dostaną do ręki praktyczne narzędzia i wiedzę jak konstruować proste ankiety oraz

wywiady z konsumentami;

• Nauczą się wybierać spośród ogromu informacji w sieci te właściwe i wiarygodne;

• Poznają techniki zbierania danych jakościowych i ilościowych zarówno siedząc

przed ekranem własnego komputera, jak i “w terenie”;

• Nauczą się systematyzować oraz analizować zebrane dane i informacje.

NAJWAŻNIEJSZE CELE

• • Dowiesz się jak zrobić skutecznych research, który pomoże w stworzeniu strategii,

zaplanowaniu kampanii czy monitorowaniu działań konkurencji

• Nauczysz się jak prostymi metodami i w szybki sposób znaleźć informacje, które

pozwolą zdiagnozować sytuację marki oraz jej otoczenia konkurencyjnego

• Będziesz w stanie samodzielnie zdobyć wiedzę o konsumencie, w momencie gdy

sytuacja nie pozwoli Ci na przeprowadzenie czasochłonnych i kosztownych

badań rynkowych

WIĘCEJ INFORMACJI

BROSZURA

WYKŁADOWCA

Rafał Lampasiak

TERMINY SZKOLENIA

Więcej informacji wkrótce

GODZINY

9:00-17:00

KOSZT UDZIAŁU

  • 900,00 zł netto (Cena dla Członków SAR)
  • 1 100,00 zł netto (Cena dla firm niezrzeszonych)

ZGŁOSZENIA

Więcej informacji wkrótce