MISJĄ SSM JEST BUDOWANIE WSPÓŁCZESNEGO MARKETERA, KTÓRY PATRZY NA SWOJE DZIAŁANIA KOMPLEKSOWO.
Potrafi zidentyfikować czynniki, która mają szansę stać się nowymi lewarami wzrostu firmy i dopasować holistyczną strategię – w tym strategię marki - do źródeł wzrostu.
Od 25 edycji program został zaktualizowany. Do znanych i cenionych zajęć dotyczących pozycjonowania, wiedzy o konsumencie czy planowania komunikacji dodaliśmy nowe, które pozwolą spojrzeć na marketing bardziej kompleksowo – jako strategiczny dział wyznaczający kierunki wzrostu dla całej organizacji.
Kluczowym powodem modyfikacji programu SSM są zmieniające się preferencje konsumentów - wymagających i poszukujących autentycznych doświadczeń, wartości i relacji z markami. Postęp technologiczny ma ogromny wpływ na sposób, w jaki konsumenci odbierają informacje i podejmują decyzje zakupowe. Internet, media społecznościowe, sztuczna inteligencja, zmieniają krajobraz marketingu – i współczesna strategia marketingowa powinna te zmiany odzwierciedlać. W Szkole Strategii Marki będziemy również nawiązywać do najnowszych trendów w marketingu, które mają bezpośredni wpływ na efektywność działań, takich jak marketing treści, marketing influencerów, marketing mobilny, czy marketing oparty na danych („evidence-based” marketing).
STWORZONA PRZEZ PRAKTYKÓW DLA PRAKTYKÓW
Wszyscy wykładowcy mają stały kontakt z rynkiem, klientami i realnymi zadaniami. Staramy się, aby każdy spośród starannie wybranych prowadzących był nie tylko wybitnym profesjonalistą w swojej dziedzinie, ale również znaną na rynku osobowością.
Wykładowcy to doświadczeni eksperci i praktycy - jurorzy Effie, wysocy rangą menedżerowie, mający na swoim koncie potwierdzone nagrodami sukcesy zawodowe.
USTRUKTURYZOWANY PROCES
Szkoła jest przeznaczona dla tych, którzy chcą posiąść niezbędną wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne związane z opracowywaniem strategii marketingowej, budowy marki oraz kluczowych aspektów związanych z ich wdrożeniem.
Program składa się z 4 modułów:
• CZŁOWIEK JAKO KONSUMENT
• ŚRODOWISKO STRATEGII MARKETINGOWEJ
• RAMY STRATEGICZNE MARKI
• STRATEGIA MARKETINGOWA W DZIAŁANIU
To 7-miesięczny proces edukacyjny zakończony obroną pracy dyplomowej, systematycznie opracowywanej w trakcie zajęć.
Program nie tylko zapewnia doskonałą bazę wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim umożliwia uczestnikom praktyczne ćwiczenie umiejętności potrzebnych w codziennej pracy i rozwiązywaniu wyzwań związanych ze strategią marketingową.
Dzięki metodologii łączącej to, co najlepsze w tradycyjnym podejściu do procesu budowy strategii z najnowszymi metodykami i inspiracjami, uczestnicy mają możliwość głębokiej analizy mechanizmów i kontekstów biznesowych, psychologicznych, społecznych i kulturowych.
ZAPRASZAMY
Brand managerów, pracowników agencji marketingowych i komunikacyjnych, domów mediowych, agencji badawczych, właścicieli firm – profesjonalistów pracujących z marką, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności strategiczne. Osoby, dysponujące co najmniej 3-letnim doświadczeniem w pracy, które potrzebują wiedzy i chcą poznać co aktualnie stanowi kanon wiedzy dotyczący szeroko rozumianej strategii marketingowej.
DO POBRANIA
PODSTAWOWE INFORMACJE O SZKOLENIU
FORMA |
MIEJSCE |
CENA |
Pracujemy hybrydowo (off/online) w rytmie dwudniowych (piątek i sobota) zjazdów, w odstępach 2-tygodniowych |
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa |
16 000 + VAT |
ZGŁOSZENIA
Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z nami. |
Rekrutacja do 27 edycji została zakończona. Chcesz zgłosić swój udział lub udział swoich pracowników do 28 edycji? Wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz: |
tel: 794 575 525 szkolenia@sar.org.pl |