1200_628_01B

Pierwsza w Polsce szkoła strategii i komunikacji marki, która pozwala poznać i przećwiczyć budowę brandu z czterech kluczowych perspektyw.

Program nie tylko zapewnia doskonałą bazę wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim umożliwia uczestnikom praktyczne ćwiczenie umiejętności potrzebnych w codziennej pracy i rozwiązywaniu zadań, które należą do pracy stratega komunikacji. To podejście nakierowane jest na dostarczanie uczestnikom zestawu kompetencji, które pozwolą uczestnikom uwierzyć we własną intuicję w podejściu do problemów komunikacji, przetworzyć posiadane informacje w pomysły inspirujące kreację oraz zainspirować zespół, z którym pracują.

Dzięki zastosowanej w SSM metodologii, łączącej to, co najlepsze w tradycyjnym podejściu do procesu budowy strategii z najnowszymi inspiracjami efektywnych strategii komunikacyjnych, uczestnicy mają możliwość głębokiej analizy mechanizmów i kontekstów kulturowych, społecznych, psychologicznych i biznesowych.


O SZKOLE

SSM to 9-cio miesięczny proces edukacyjny zakończony obroną pracy dyplomowej. To 200 godzin pracy, nauki, doświadczeń i networkingu z najlepszymi profesjonalistami komunikacji marketingowej w Polsce.

SSM oferuje specjalistyczne treści dostosowane do codziennych potrzeb. Gwarancją wysokiej jakości programu jest m.in. to, że jest tworzony przez najlepszych praktyków rynku. Formuła SSM to mieszanka różnych środowisk, kultur organizacyjnych  i doświadczeń zawodowych. To projekt edukacyjny, w którym nie ma nauczycieli - są tu wyłącznie aktywni zawodowcy. Wszyscy wykładowcy mają stały kontakt z klientami i realnymi zadaniami, mają różne doświadczenia, które pozwolą uczestnikom na poznawanie wielu narzędzi i modeli biznesowych. To osobowości rynku - każdy spośród starannie wybranych prowadzących zajęcia w SSM jest wybitnym profesjonalistą w swojej dziedzinie.


PROGRAM

Program SSM przeprowadza uczestników równolegle przez cztery możliwe procesy budowy marki z perspektywy:

• człowieka

• rynku

• biznesu

• mediów

Program SSM składa się z czterech modułów, poświęconych kolejno:  • konsumentowi, • kontekstowi rynkowemu, • budowaniu marki, • realizacji działań komunikacyjnych. Każdy moduł kończy się dniem podsumowującym, w trakcie którego uczestnicy  utrwalą zdobytą wiedzę pracując na studiach przypadku.

Po opanowaniu każdej z 4 perspektyw absolwent studium SSM Strategii i Komunikacji Marki ma szansę stać się narratorem o nieograniczonych możliwościach tworzenia marek, a więc świata, w którym żyjemy.

Cztery moduły, cztery punkty widzenia, cztery wątki, cztery strony świata budowy strategii i komunikacji marki. Jedna wielka, fascynująca choć wymagająca opowieść, której znajomość pozwala na zmienianie reguł gry, struktury tej opowieści,  podporządkowanie jej sobie i swoim celom.


WYKŁADOWCY

SSM to bardzo szczególna platforma wymiany wiedzy i budowania doświadczeń w oparciu o współpracę z prowadzącymi zajęcia praktykami. Przez 9 miesięcy uczestnicy SSM pracują z ponad dwudziestoma wybitnymi osobowościami świata marketingu  i komunikacji marketingowej: strategami, szefami agencji i zespołów, marketerami i badaczami, którzy za swoją pracę byli wielokrotnie nagradzani i wyrobili sobie niekwestionowaną pozycję w branży.

Rada Programowa szkoły SSM Strategia i Komunikacja Marki zaprosiła do podzielenia się doświadczeniami wyłącznie najlepszych praktyków. Co najważniejsze, ich bieżąca praca i doświadczenie pozwala im dzielić się z uczestnikami najbardziej aktualnymi case’ami i rozwiązaniami,  które sami stosują.


HARMONOGRAM

Pracujemy w rytmie dwudniowych (piątek i sobota) zjazdów, w odstępach 2-tygodniowych.

Harmonogram 21 edycji SSM

START 21 EDYCJI: 06.11.2020

LOKALIZACJA

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa

KOSZT UDZIAŁU 

12.000 zł netto (cena dla Członków SAR)
14.000 zł netto (cena dla firm niezrzeszonych)


ZAPISY

szkolenia@sar.org.pl, 508-309-012

WIĘCEJ INFORMACJI