23 edycja Szkoły Strategii Marki

Pierwsza w Polsce szkoła strategii i komunikacji marki, która pozwala poznać i przećwiczyć budowę brandu z czterech kluczowych perspektyw.

Program nie tylko zapewnia doskonałą bazę wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim umożliwia uczestnikom praktyczne ćwiczenie umiejętności potrzebnych w codziennej pracy i rozwiązywaniu zadań, które należą do pracy stratega komunikacji. To podejście nakierowane jest na dostarczanie uczestnikom zestawu kompetencji, które pozwolą uczestnikom uwierzyć we własną intuicję w podejściu do problemów komunikacji, przetworzyć posiadane informacje w pomysły inspirujące kreację oraz zainspirować zespół, z którym pracują.

Dzięki zastosowanej w SSM metodologii, łączącej to, co najlepsze w tradycyjnym podejściu do procesu budowy strategii z najnowszymi inspiracjami efektywnych strategii komunikacyjnych, uczestnicy mają możliwość głębokiej analizy mechanizmów i kontekstów kulturowych, społecznych, psychologicznych i biznesowych.


 Projekt bez tytułu (5)O SZKOLE

SSM to 9-cio miesięczny proces edukacyjny zakończony obroną pracy dyplomowej. To 200 godzin pracy, nauki, doświadczeń i networkingu z najlepszymi profesjonalistami komunikacji marketingowej w Polsce.

SSM oferuje specjalistyczne treści dostosowane do codziennych potrzeb. Gwarancją wysokiej jakości programu jest m.in. to, że jest tworzony przez najlepszych praktyków rynku. Formuła SSM to mieszanka różnych środowisk, kultur organizacyjnych  i doświadczeń zawodowych. To projekt edukacyjny, w którym nie ma nauczycieli - są tu wyłącznie aktywni zawodowcy. Wszyscy wykładowcy mają stały kontakt z klientami i realnymi zadaniami, mają różne doświadczenia, które pozwolą uczestnikom na poznawanie wielu narzędzi i modeli biznesowych. To osobowości rynku - każdy spośród starannie wybranych prowadzących zajęcia w SSM jest wybitnym profesjonalistą w swojej dziedzinie.


 4,95 (1)PROGRAM

Program SSM przeprowadza uczestników równolegle przez cztery możliwe procesy budowy marki z perspektywy:

• człowieka

• rynku

• biznesu

• mediów

Program SSM składa się z czterech modułów, poświęconych kolejno:  • konsumentowi, • kontekstowi rynkowemu, • budowaniu marki, • realizacji działań komunikacyjnych. Każdy moduł kończy się dniem podsumowującym, w trakcie którego uczestnicy  utrwalą zdobytą wiedzę pracując na studiach przypadku.

Po opanowaniu każdej z 4 perspektyw absolwent studium SSM Strategii i Komunikacji Marki ma szansę stać się narratorem o nieograniczonych możliwościach tworzenia marek, a więc świata, w którym żyjemy.

Cztery moduły, cztery punkty widzenia, cztery wątki, cztery strony świata budowy strategii i komunikacji marki. Jedna wielka, fascynująca choć wymagająca opowieść, której znajomość pozwala na zmienianie reguł gry, struktury tej opowieści,  podporządkowanie jej sobie i swoim celom.

Dodaj nagłówek (17) Dodaj nagłówek (20)


 Projekt bez tytułu (8)WYKŁADOWCY

SSM to bardzo szczególna platforma wymiany wiedzy i budowania doświadczeń w oparciu o współpracę z prowadzącymi zajęcia praktykami. Przez 9 miesięcy uczestnicy SSM pracują z ponad dwudziestoma wybitnymi osobowościami świata marketingu  i komunikacji marketingowej: strategami, szefami agencji i zespołów, marketerami i badaczami, którzy za swoją pracę byli wielokrotnie nagradzani i wyrobili sobie niekwestionowaną pozycję w branży.

Rada Programowa szkoły SSM Strategia i Komunikacja Marki zaprosiła do podzielenia się doświadczeniami wyłącznie najlepszych praktyków. Co najważniejsze, ich bieżąca praca i doświadczenie pozwala im dzielić się z uczestnikami najbardziej aktualnymi case’ami i rozwiązaniami,  które sami stosują.

F2 Tomasz_Bartnik F3 Jacek _Bielarz F7Magdalena Dobrowolska-Sagan F8 Iwona Doktorowicz-Dudek F9 Krzysztof Goryński F10 Agnieszka Gozdek

F11 Michał Kociankowski F20 Marta Marczak F21 Adam Nowakowski F24 Katarzyna Piwowarczyk-Atys oziński Agata Romaniuk

F26 Michał Rutkowski F27 Marcin Samek F28 Zuzanna Skalska F30 Grażyna Skarżyńska  Magda Kosinska F37 Antoni Trela

F34 Jacek Studziński AKwaśniewska (nowe)F17 Arkadiusz Łoś  Patrycja Szymańska








Pracujemy w rytmie dwudniowych (piątek i sobota) zjazdów, w odstępach 2-tygodniowych.

START 23 EDYCJI: 22.10.2021

LOKALIZACJA

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa

KOSZT UDZIAŁU 

12.000 zł netto (cena dla Członków SAR)
14.000 zł netto (cena dla firm niezrzeszonych)


Projekt bez tytułu (12)ZGŁOSZENIA

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z nami: szkolenia@sar.org.pl, 508-309-012

Chcesz zgłosić swój udział lub udział swoich pracowników? Wystarczy, że wypełnisz poniższe formularze:

Dodaj nagłówek (18)  Dodaj nagłówek (19) 

 


 Projekt bez tytułu (13)OPINIE O SSM:

OPINIE_SSM