WSTĘP
Pierwsza w Polsce szkoła strategii i komunikacji marki, która pozwala poznać i przećwiczyć budowę brandu z czterech kluczowych perspektyw.
Program nie tylko zapewnia doskonałą bazę wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim umożliwia uczestnikom praktyczne ćwiczenie umiejętności potrzebnych w codziennej pracy i rozwiązywaniu zadań, które należą do pracy stratega komunikacji. To podejście nakierowane jest na dostarczanie uczestnikom zestawu kompetencji, które pozwolą uczestnikom uwierzyć we własną intuicję w podejściu do problemów komunikacji, przetworzyć posiadane informacje w pomysły inspirujące kreację oraz zainspirować zespół, z którym pracują.
Dzięki zastosowanej w SSM metodologii, łączącej to, co najlepsze w tradycyjnym podejściu do procesu budowy strategii z najnowszymi inspiracjami efektywnych strategii komunikacyjnych, uczestnicy mają możliwość głębokiej analizy mechanizmów i kontekstów kulturowych, społecznych, psychologicznych i biznesowych.
O SZKOLE
SSM to 9-cio miesięczny proces edukacyjny zakończony obroną pracy dyplomowej. To 200 godzin pracy, nauki, doświadczeń i networkingu z najlepszymi profesjonalistami komunikacji marketingowej w Polsce.
SSM oferuje specjalistyczne treści dostosowane do codziennych potrzeb. Gwarancją wysokiej jakości programu jest m.in. to, że jest tworzony przez najlepszych praktyków rynku. Formuła SSM to mieszanka różnych środowisk, kultur organizacyjnych i doświadczeń zawodowych. To projekt edukacyjny, w którym nie ma nauczycieli - są tu wyłącznie aktywni zawodowcy. Wszyscy wykładowcy mają stały kontakt z klientami i realnymi zadaniami, mają różne doświadczenia, które pozwolą uczestnikom na poznawanie wielu narzędzi i modeli biznesowych. To osobowości rynku - każdy spośród starannie wybranych prowadzących zajęcia w SSM jest wybitnym profesjonalistą w swojej dziedzinie.
PROGRAM
Program SSM przeprowadza uczestników równolegle przez cztery możliwe procesy budowy marki z perspektywy: • CZŁOWIEKA • RYNKU • BIZNESU • MEDIÓW
Program SSM składa się z czterech modułów, poświęconych kolejno: • konsumentowi, • kontekstowi rynkowemu, • budowaniu marki, • realizacji działań komunikacyjnych. Każdy moduł kończy się dniem podsumowującym, w trakcie którego uczestnicy utrwalą zdobytą wiedzę pracując na studiach przypadku.
Po opanowaniu każdej z 4 perspektyw absolwent studium SSM Strategii i Komunikacji Marki ma szansę stać się narratorem o nieograniczonych możliwościach tworzenia marek, a więc świata, w którym żyjemy.
Cztery moduły, cztery punkty widzenia, cztery wątki, cztery strony świata budowy strategii i komunikacji marki. Jedna wielka, fascynująca choć wymagająca opowieść, której znajomość pozwala na zmienianie reguł gry, struktury tej opowieści, podporządkowanie jej sobie i swoim celom.
01
MARKA i CZŁOWIEK
02
ŚRODOWISKO DECYZYJNE MARKI
03
RAMY STRATEGICZNE MARKI
04
MARKA W DZIAŁANIU
WYKŁADOWCY
SSM to bardzo szczególna platforma wymiany wiedzy i budowania doświadczeń w oparciu o współpracę z prowadzącymi zajęcia praktykami. Przez 9 miesięcy uczestnicy SSM pracują z ponad dwudziestoma wybitnymi osobowościami świata marketingu i komunikacji marketingowej: strategami, szefami agencji i zespołów, marketerami i badaczami, którzy za swoją pracę byli wielokrotnie nagradzani i wyrobili sobie niekwestionowaną pozycję w branży.
Rada Programowa szkoły SSM Strategia i Komunikacja Marki zaprosiła do podzielenia się doświadczeniami wyłącznie najlepszych praktyków. Co najważniejsze, ich bieżąca praca i doświadczenie pozwala im dzielić się z uczestnikami najbardziej aktualnymi case’ami i rozwiązaniami, które sami stosują.
Rada Programowa
![]() Agnieszka Kwaśniewska Chief Strategy Officer, Saatchi&Saatchi IS |
![]() Agnieszka Gozdek Strategy Director & Partner, 180heartbeats |
![]() Grażyna Skarżyńska Współzałożycielka, Good Company |
![]() Antoni Trela Partner, CPC Brand Consultants |
![]() Tomasz Bartnik Partner, O11e |
Wykładowcy
![]() Jacek Bielarz Marketing Director w Grupie Maspex |
![]() Magdalena Strategy & Service Designer, LEGO SERIOUS PLAY facilitator |
![]() Iwona Consultant, Business Trainer |
![]() Krzysztof Goryński Szef diagnostyki w One Eleven |
![]() Michał Kociankowski Kierownik Pracowni Badań i Rozwiązań w Synergion |
![]() Magdalena Kosińska Dyrektor Marketingu Philips Polska |
![]() Arkadiusz Łoś Brand Consulting & CI Director w Dragon Rouge |
![]() Roman Łoziński Założyciel Think ECO |
![]() Marta Marczak Szef Zespołu Strategii Marki w PwC |
![]() Adam Nowakowski Creative Agency Partner CEE w Facebook |
![]() Katarzyna Deputy Country Marketing Director w IKEA |
![]() dr Agata Romaniuk Założycielka, BLINK |
![]() Michał Rutkowski Dyrektor Zarządzający w K2 |
![]() Marcin Samek Strategy&SoMe Director w McCann Worldgroup |
![]() Zuzanna Skalska Founding Partner w 360Inspiration |
![]() Jacek Studziński Senior strategy planner w Isobar Polska |
![]() Patrycja Szymańska Qualitative Research Director w Ipsos |
PODSTAWOWE INFORMACJE O SZKOLENIU
![]() FORMA |
![]() MIEJSCE |
![]() CENA |
Pracujemy hybrydowo (off/online) w rytmie dwudniowych (piątek i sobota) zjazdów, w odstępach 2-tygodniowych |
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa |
Dla członków SAR: 14 000 netto Dla firm niezrzeszonych: 16 000 netto |
ZGŁOSZENIA
Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z nami. |
Chcesz zgłosić swój udział lub udział swoich pracowników? Wystarczy, że wypelnisz poniższe formularze: |
tel: 508 309 012 szkolenia@sar.org.pl |