Obraz1

Zarządzanie projektami jest zadaniem stojącym przed większością managerów i pracowników współczesnych organizacji biznesowych. Jednak w przypadku projektów marketingowych, których efektywność wynika z połączenia kreatywności, strategii i bardzo sprawnej organizacji, kompetencje w zarządzaniu projektami stają się kluczowe zarówno po stronie klienta  - przedsiębiorstwa zlecającego projekt marketingowy  - jak i agencji, która ma „dowieźć” efektywną kampanię.

Także w przypadku działań marketingowych realizowanych samodzielnie przez biznes, umiejętność zarządzania takimi projektami jest niezbędna ze względu  na specyfikę takich projektów.

Do udziału w szkole zarządzania projektami w komunikacji marketingowej zapraszamy przede wszystkim:

• pracowników agencji odpowiedzialnych za zarządzanie projektami na styku klient  - agencja: account managerów, media plannerów, media managerów oraz projekt managerów;

• pracowników firm odpowiedzialnych za zlecanie i zarządzanie projektami od strony biznesu: specjalistów ds. marketingu, brand managerów,  project managerów, menadżerów działów marketingu i komunikacji;

Udział w szkole powinien wziąć każdy, kto zawodowo odpowiada za wdrażanie planów / kampanii / strategii marketingowych w organizacji od co najmniej 2 lat.

O SZKOLE

Program szkoły został opracowany przez zespół najbardziej doświadczonych account managerów oraz marketing managerów jako komplet kwalifikacji niezbędnych do efektywnego zarządzania projektami marketingowymi. Tak powstał zestaw kluczowych kompetencji niezbędnych do zarządzania projektami w specyficznym środowisku komunikacji marketingowej.

Minimum teorii i maksimum praktyki pozwoli zbudować kluczowe kompetencje  w skutecznym zarządzaniu projektami komunikacyjnymi, a dodatkowo uzyskać uznawany na całym świecie certyfikat AgilePM Foundation.

Program szkoły bazuje na metodyce i doświadczeniach z zakresu zarządzania projektami w komunikacji marketingowej, popartej konkretnymi przykładami oraz dużą ilością pracy warsztatowej. Podczas kolejnych sesji uczestnicy zapoznają się  z najważniejszymi założeniami marketing project managementu, strukturą procesu oraz rozwiązaniami charakterystycznymi dla komunikacji marketingowej. Przećwiczymy też zarządzanie krytycznymi czynnikami sukcesu, o których należy pamiętać, decydując się na zwinne zarządzanie projektem marketingowym.

Zainteresowani uczestnicy mogą przystąpić do międzynarodowego akredytowanego egzaminu AgilePM Foundation, który jest szeroko uznawanym potwierdzeniem kompetencji w zarządzaniu projektami.

PROGRAM

  • Budowanie zespołu projektowego
  • Cele projektu
  • Zadania w projekcie
  • Czas i budżet
  • Zagrożenia i raportowanie, ryzyka i problemy
  • Podsumowanie projektu, satysfakcja zespołu i klienta

WYKŁADOWCY

iwona

Iwona Doktorowicz-Dudek

Wiceprezes ds. Marketingu, Kompania Piwowarska

 agnieszka

Agnieszka Barej

Heaf of Media and Digital Centre Europe, Procter&Gamble

marcin

Marcin Olkowicz

Trener, konsultant ds. rozwoju, edukator, wykładowca akademicki, SAR

anna

Anna Surdyk

Program & Project Manager, Grupa 4finance

 danuta

Danuta Skarbek

IT Manager, Potential Project

WIĘCEJ INFORMACJI WKRÓTCE!