ZARZĄDZANIE MARKĄ W PRAKTYCE
Rozważania teoretyczne na temat strategii biznesowej czy strategii marki nigdy nie zastąpią praktyki. Praktyka wynika zaś z doświadczeń – podejmowanych wyzwań, analizy wyników i wyciągania wniosków. Tylko w ten sposób można połączyć wiedzę z praktycznymi umiejętnościami, które stają się nieodzowne w formułowaniu strategicznych założeń i planów. Tworzenie strategii marki, która odzwierciedla cele biznesu jest otwartym procesem, w którym ważną rolę odgrywają zarówno umiejętności analityczne (gromadzenie i przetwarzanie informacji), jak i kreatywna intuicja pozwalająca empatyzować z oczekiwaniami konsumentów. Obie te umiejętności można rozwijać najpełniej w trakcie pracy przy konkretnym studium przypadku, kiedy krok po kroku powstaje całościowa wizja strategiczna.
O WYKŁADZIE
Praca prowadzona jest w formule warsztatowej, a zatem najważniejszą część stanowi doświadczenie i eksperyment. Uczestnicy warsztatu przed przystąpieniem do zajęć otrzymują pakiet informacji, który pozwala im przygotować się do dwudniowego, intensywnego treningu umiejętności praktycznych. W trakcie warsztatu uczestnicy moderowani przez prowadzącego opracowują całościowe case study w formie krótkiej prezentacji, która stanowi jednocześnie syntezę zdobytej przez nich wiedzy.
NAJWAŻNIEJSZE CELE
• Zdobędziesz praktyczne umiejętności zarządzania marką
• Będziesz miał możliwość śledzenia własnego postępu w trakcie realizacji zadań
• Weźmiesz udział w angażujących doświadczeniach szkoleniowych
WYKŁADOWCA
TERMINY SZKOLENIA
wkrótce!
GODZINY
9:00-15:00 (z godzinną przerwą regeneracyjną)
KOSZT UDZIAŁU
- 1 000 zł netto (Cena dla Członków SAR)
- 1 100,00 zł netto (Cena dla firm niezrzeszonych)
KONTAKT
szkolenia@sar.org.pl/ 508-309-012
Opinie o szkoleniu:
-
Jasny program i sposób prowadzenia.
-
Bardzo dobre tempo.
-
Dobry podział na część praktyczną i teoretyczną.
-
Linearna opowieść poparta wieloma przykładami.
Ocena programu szkolenia:
- 5 na 5