ZARZĄDZANIE MARKĄ W PRAKTYCE

Rozważania teoretyczne na temat strategii biznesowej czy strategii marki nigdy nie zastąpią praktyki. Praktyka wynika zaś z doświadczeń – podejmowanych wyzwań, analizy wyników i wyciągania wniosków. Tylko w ten sposób można połączyć wiedzę z praktycznymi umiejętnościami, które stają się nieodzowne w formułowaniu strategicznych założeń i planów. Tworzenie strategii marki, która odzwierciedla cele biznesu jest otwartym procesem, w którym ważną rolę odgrywają zarówno umiejętności analityczne (gromadzenie i przetwarzanie informacji), jak i kreatywna intuicja pozwalająca empatyzować z oczekiwaniami konsumentów. Obie te umiejętności można rozwijać najpełniej w trakcie pracy przy konkretnym studium przypadku, kiedy krok po kroku powstaje całościowa wizja strategiczna.

O WYKŁADZIE

Praca prowadzona jest w formule warsztatowej, a zatem najważniejszą część stanowi doświadczenie i eksperyment. Uczestnicy warsztatu przed przystąpieniem do zajęć otrzymują pakiet informacji, który pozwala im przygotować się do dwudniowego, intensywnego treningu umiejętności praktycznych. W trakcie warsztatu uczestnicy moderowani przez prowadzącego opracowują całościowe case study w formie krótkiej prezentacji, która stanowi jednocześnie syntezę zdobytej przez nich wiedzy.

NAJWAŻNIEJSZE CELE

• Zdobędziesz praktyczne umiejętności zarządzania marką

• Będziesz miał możliwość śledzenia własnego postępu w trakcie realizacji zadań

• Weźmiesz udział w angażujących doświadczeniach szkoleniowych

WYKŁADOWCA

Marek Staniszewski

TERMINY SZKOLENIA

Dokładny termin wkrótce -  szkolenia@sar.org.pl

BROSZURA

GODZINY

9:00-15:00 (z godzinną przerwą regeneracyjną)

KOSZT UDZIAŁU

  • 1 000 zł netto (Cena dla Członków SAR)
  • 1 100,00 zł netto (Cena dla firm niezrzeszonych)

KONTAKT

szkolenia@sar.org.pl/ 508-309-012