Strategia biznesowa i strategia marki powinny być ze sobą ściśle powiązane. Wielu menedżerów jest przekonanych, że o ile strategia biznesu ma zasadnicze znaczenie, to strategia marki jest jedynie narzędziem marketingowym. W rezultacie firmy wyznaczają ambitne cele, ale nie zastanawiają się nad tym, w jaki sposób inwestować w markę i korzystać z jej siły. W każdej sytuacji rynkowej strategia marki musi odzwierciedlać zarówno krótkoterminowe, jak i długoterminowe cele działalności biznesu. Uważni liderzy inwestując w brand equity potrafią czerpać korzyści wynikające z posiadania silnej marki. Markę można również traktować jako specyficzną relację, która tworzy się pomiędzy firmą i klientem. Pozwala ona przyciągać nowych użytkowników, utrzymywać aktualnych i zwiększać realizowaną marżę. Od sposobu nawiązywania i wzmacniania tej relacji zależą więc wyniki biznesowe każdej firmy. Wykorzystaj przewagę strategiczną, jaką daje spójna i silna marka by łączyć się z kimś, kto jest najważniejszy dla sukcesu Twojej marki – z Klientami.
O WARSZTACIE
Przez zdradliwe rafy komunikacji przeprowadzi cię mistrz strategii Marek Staniszewski, który w przystępnej i „kompaktowej” formie analizuje i przekazuje najskuteczniejsze metody budowania strategii marki. Kładziemy nacisk na strategiczną efektywność pozwalającą nawet przy pomocy ograniczonych środków osiągać jak największe efekty i rezultaty sprzedażowe. Krótkie moduły teoretyczne w postaci „pigułek wiedzy” przeplatają się z angażującymi ćwiczeniami praktycznymi. Uczestnicy szkolenia przechodzą przez cały proces strategicznego myślenia – od analizy rynku i trendów, poprzez kształtowanie przewagi konkurencyjnej do sposobów zarządzania wartością marki i zwiększania jej zasobów poprzez efektywną komunikację.
NAJWAŻNIEJSZE CELE
Zmiana sposobu myślenia o marce z operacyjnego "jak?" na strategiczne "co i dlaczego?".
Praca z marką od strony biznesu i komunikacji;
Niezbędna dawka teorii pomocna w zrozumieniu najważniejszych pojęć pojawiających się w zarządzaniu i marketingu.
WYKŁADOWCA
OPINIE O SZKOLENIU