ZASADY WDRAŻANIA STRATEGII MARKI

Strategia biznesowa i strategia marki powinny być ze sobą ściśle powiązane. Wielu menedżerów jest przekonanych, że o ile strategia biznesu ma zasadnicze znaczenie, to strategia marki jest jedynie narzędziem marketingowym. W rezultacie firmy wyznaczają ambitne cele, ale nie zastanawiają się nad tym, w jaki sposób inwestować w markę i korzystać z jej siły. W każdej sytuacji rynkowej strategia marki musi odzwierciedlać zarówno krótkoterminowe, jak i długoterminowe cele działalności biznesu. Uważni liderzy inwestując w brand equity potrafią czerpać korzyści wynikające  z posiadania silnej marki. Markę można również traktować jako specyficzną relację, która tworzy się pomiędzy firmą i klientem. Pozwala ona przyciągać nowych użytkowników, utrzymywać aktualnych  i zwiększać realizowaną marżę. Od sposobu nawiązywania i wzmacniania tej relacji zależą więc wyniki biznesowe każdej firmy. Wykorzystaj przewagę strategiczną, jaką daje spójna i silna marka by łączyć się  z kimś, kto jest najważniejszy dla sukcesu Twojej marki – z Klientami.

O WARSZTACIE

Przez zdradliwe rafy komunikacji przeprowadzi cię mistrz strategii Marek Staniszewski, który w przystępnej i „kompaktowej” formie analizuje i przekazuje najskuteczniejsze metody budowania strategii marki. Kładziemy nacisk na strategiczną efektywność pozwalającą nawet przy pomocy ograniczonych środków osiągać jak największe efekty i rezultaty sprzedażowe. Krótkie moduły teoretyczne w postaci „pigułek wiedzy” przeplatają się  z angażującymi ćwiczeniami praktycznymi. Uczestnicy szkolenia przechodzą przez cały proces strategicznego myślenia – od analizy rynku i trendów, poprzez kształtowanie przewagi konkurencyjnej do sposobów zarządzania wartością marki i zwiększania jej zasobów poprzez efektywną komunikację.

WIĘCEJ INFORMACJI

BROSZURA

WYKŁADOWCA

Marek Staniszewski

TERMINY SZKOLENIA

  • 18.06.2021r.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

GODZINY

9:00-15:00 (z godzinną przerwą regeneracyjną)

KOSZT UDZIAŁU

  • 500,00 zł netto (Cena dla Członków SAR)
  • 550,00 zł netto (Cena dla firm niezrzeszonych)

KONTAKT

szkolenia@sar.org.pl/ 508-309-012


Opinie o szkoleniu:

  • Holistyczne podejście do tematu strategii, imponująca wiedza z ogromnej ilości dziedzić prowadzącego.

  • Wiedza podana w pigułce, w przystępny sposób.

  • Praktyczne zajęcia- forma warsztatu.

  • Koncentracja na praktycznej stronie zagadnienia.

  • Dużo ćwiczeń. Mnogość zagadnień.

  • Energia i forma szkolenia.

  • Atmosfera, praktyczne podejście i zastosowanie.

  • Formuła warsztatowa.

Ocena programu szkolenia:

  • 4,8 na 5