ZINTEGROWANA PROMOCJA ONLINE

Gdy 50 lat temu powstawał Internet nikt nie przypuszczał, że zrewolucjonizuje sposób w jaki podejmujemy decyzje zakupowe. Dziś zarówno w Europie jak i na świecie Internet to medium o największym udziale w wydatkach reklamowych. Dlaczego promocja online jest dziś tak ważna? Jakie możliwości oferuje? Jak dotrzeć do konsumenta online? Jak budować spójną i skuteczną promocję w wirtualnym świecie? Jak mierzyć i oceniać wyniki działań? Jeśli szukasz odpowiedzi choć na jedno z tych pytań ten kurs jest właśnie dla Ciebie!

O WARSZTACIE

Dla efektywnego funkcjonowania w roli marketera kluczowa jest znajomość zmieniających się zachowań nabywców i aktualizacja wiedzy na temat dostępnych technologii oraz umiejętność zastosowania wiedzy z zakresu promocji online  do planowania, wdrażania i oceny działań marketingowych. Interaktywny, jednodniowy warsztat pozwala przyswoić najistotniejsze zagadnienia teoretyczne podane „w pigułce” i oparte na najnowszych wynikach badań oraz poznać realne przykłady skutecznych, zintegrowanych kampanii promocyjnych online z różnych rynków geograficznych. Ponadto warsztat daje możliwość poznania narzędzi  i zbudowania strategii komunikacji online dla własnej marki, produktu, usługi czy przedsiębiorstwa.

NAJWAŻNIEJSZE CELE

• Dowiesz się jak Internet wpłynął na zmianę na zachowań zakupowych nabywców i działania marketingowe

• Nauczysz się jak krok po kroku zaplanować strategię promocji online

• Poznasz narzędzia pozwalające skutecznie promować markę w Internecie

• Dowiesz się jak mierzyć i oceniać efektywność promocji online

WIĘCEJ INFORMACJI

BROSZURA

WYKŁADOWCA

Anna Bianchi

TERMINY SZKOLENIA

  • wkrótce!

GODZINY

  • 2 dni x 3h

KOSZT UDZIAŁU

  • 800,00 zł netto (cena dla Członków SAR)
  • 900,00 zł netto (cena dla firm niezrzeszonych)

ZGŁOSZENIA

szkolenia@sar.org.pl, 508-309-012