O TRENERCE
Doradca biznesowy i sparing partner dla kadry zarządzającej. Przed otwarciem własnej działalności związana była z branżą reklamową – m.in. na stanowisku Dyrektor Zarządzającej Grupy Ogilvy w Polsce. Współpracowała z takimi klientami, jak Decathlon, Kompania Piwowarska, McDonald’s, Philips, PKO Bank Polski czy PZU. Jurorka konkursów Effie, prelegentka i szkoleniowiec. Wykłada w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.Współtwórczyni Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej. Mentorka w programie „Technologia w spódnicy”. Arbiter i członek Prezydium Komisji Etyki Reklamy.
PROJEKTY
OPINIE UCZESTNIKÓW
- Zaimponowała mi energia prowadzącej połączona z niewiarygodną znajomością świata reklamy i komunikacji.
- Merytoryczność treści, poparcie ich własnymi doświadczeniami zawodowymi.
- Bardzo duże doświadczenie trenerki, łatwość przekazywania wiedzy.
- Dobrze prowadzone zagadnienia oraz przyjazna, zachęcająca do dyskusji atmosfera.
- Doceniam własne (nie książkowe) doświadczenie prowadzącej, konkrety w przekazywaniu wiedzy.