Projekt bez tytułu (17)Inicjujemy dyskusje i pobudzamy do ustawicznego kształcenia: inspirujemy, dajemy możliwość kontaktu z najnowszymi trendami, angażujemy liderów branży do wymiany doświadczeń;

Projekt bez tytułu (17)Dzielimy się wiedzą ważną dla branży;

Projekt bez tytułu (17)Systematycznie zamieszczamy opracowania własne oraz raporty i badania członków SAR, Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej oraz innych podmiotów, przybliżające obszary, w których się specjalizujemy. 

 

efektywnosc-komunikacji-w-swiecie-wielu-ekranow

Efektywność komunikacji w świecie wielu ekranów

 


 

SI Report Email Banner-Option 1

Dentsu_Social Impact 2020 highlights


Badanie

Wavemaker_Czy (i jak bardzo) marketerzy oddalają się od konsumenta- i jak to zmienić?


 Raport_Being_Well_The_Next_Wave_of_Wellbeing_Brands_One_Eleven_Final 

Being Well Trend Report 2021 


  Bez tytułu

 Badanie Meaningful Brands 2021 agencji Havas 


 Badanie stawek i płac SAR

 Badanie stawek i płac SAR


  Deloitte Global Marketing Trends 2021

 Deloitte: GLOBAL MARKETING TRENDS 2021 


  Carat Trends

 Carat Trends 2021 


 Wavemaker Newsletter

Wavemaker: COVID 19: trendy w mediach i reklamie 


 Deloitte Insights - Tech Trends 2021

 Deloitte Insights  2021 – Tech Trends 


 Dentsu_Brave_New_Normal_Creative_Trends_2021

Dentsu: „Brave New Normal – Creative Trends 2021 


 1200x628-social-media-9

Silversi w sektorze komunikacji marketingowej 


 Havas

Jak rok z koronawirusem wpłynął na konsumenta? Raport z badania Koronabus- Havas Media Group