Klub Agencji Eventowych SAR powstał w 2012 roku przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. W jego skład wchodzą wiodące agencje event marketingowe działające na polskim rynku:
BESPOKE, EL PADRE, IBENTO, IMAGINE NATION, KDK EVENTS, LIVE AGE, MINISTRY OF CREATIVITY, PLATIGE IMAGE, PLEJ, oraz POWER.
Współpracujemy ze wszystkimi czołowymi na rynku podmiotami zajmującymi się event marketingiem w Polsce.
Nasi członkowie są liderami w branży marketingu eventowego – najbardziej angażującej formy komunikacji.
Naszym priorytetem jest prowadzenie i usprawnianie dialogu pomiędzy marketerami zainteresowanymi wsparciem z zakresu event marketingu, a agencjami dostarczającymi takie usługi.
Rolą Klubu jest również tworzenie i promowanie wysokich standardów i dobrych praktyk oraz edukacja rynku, w zakresie szerokorozumianego event marketingu. W tym celu m.in. tworzymy wzorcowe dokumenty, współpracujemy ze Szkołą Strategii Marki, realizujemy część projektu Dialogu Branżowego SAR-PSML w kategorii event oraz inne projekty, które przyczyniają się do budowania świadomości i podnoszą jakość usług event marketingowych.
Dbając o przejrzystość rynku, agencje zrzeszone w Klubie Agencji Eventowych SAR uczestniczą w badaniach branżowych prowadzonych od lat przez SAR m.in. salary survey i badaniu stawek godzinowych.