MARKETING STRATEGY FUNDAMENTALS
Program został zaprojektowany z myślą o osobach, które chcą zdobyć podstawową wiedzę teoretyczną i zrozumieć kluczowe aspekty marketingu.
Umożliwia zapoznanie się z najważniejszymi pojęciami i narzędziami, kładąc jednocześnie nacisk na ich praktyczne zastosowanie.
Przeznaczony jest dla wszystkich, którzy zaczynają swoją karierę w branży lub posiadają 2-3 lata doświadczenia zawodowego.
Program strukturyzuje wiedzę marketingową w 4 spójne moduły, tworzące solidną bazę do dalszego rozwoju zawodowego.
Dzięki nam zrozumiesz kluczowe pojęcia, narzędzia i strategie, które pozwolą Ci skutecznie działać na dynamicznie zmieniającym się rynku, tworząc solidną bazę do dalszego rozwoju zawodowego.
DLA KOGO?
Program przeznaczony jest osób rozpoczynających swoją karierę w marketingu, a także dla tych, którzy mają już pewne doświadczenie zawodowe i chcą usystematyzować swoją wiedzę oraz rozwinąć umiejętności praktyczne.
STRUKTURA:
- 20 (90-minutowych) wykładów online prowadzonych przez doświadczonych specjalistów (wtorek lub czwartek, godz.16-18).
- Możliwość wyboru poszczególnych modułów lub pojedynczych zajęć, co pozwala dostosować naukę do indywidualnych potrzeb i zainteresowań
- 4 całodniowe warsztaty stacjonarne, podczas których będziesz pracować nad rzeczywistymi zadaniami marketingowymi.
- Kompleksowe podejście do marketingu, obejmujące segmentację rynku, pozycjonowanie marki, planowanie kampanii oraz marketing cyfrowy.
PROGRAM:
- Wykład Inauguracyjny - „Marketing żyje w social mediach. Kogo i dlaczego warto dziś obserwować, aby wiedzieć więcej?
- Moduł I – Konsumocentryzm (5 wykładów + warsztat praktyczny)
- Moduł II – Podstawy marketingu strategicznego (6 wykładów + warsztat praktyczny)
- Moduł III – Praktyczne zarządzanie marketingowe (5 warsztatów + warsztat praktyczny)
- Moduł IV – Prawa wzrostu w marketingu (4 warsztaty + warsztat praktyczny)
CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?
Kluczowe kompetencje, na których skupia się program
- Umiejętność podstawowej analizy rynku i znajomość kluczowych badań rynkowych - uczestnik nauczy się, jakie badania rynkowe przeprowadzać, aby uzyskać odpowiedzi na konkretne pytania oraz jak analizować wyniki w celu lepszego zrozumienia potrzeb i oczekiwań klientów. Pozna także metody analizy działań konkurencji, co umożliwi identyfikację ich mocnych i słabych stron.
- Praktyczne zastosowanie zasad evidence-based marketing - uczestnik nauczy się, jak w praktyce implementować zasady marketingu opartego na dowodach / „laws of growth”.
- Metodologia wyznaczania celów i mierzenia efektywności działań - uczestnik pozna metody ustalania i rozliczania celów oraz sposoby mierzenia efektywności działań marketingowych w oparciu o różne źródła informacji.
- Segmentacja rynku i strategia targetowania - uczestnik dowie się, jak segmentować rynek na różne grupy docelowe oraz opracowywać skuteczne strategie targetowania w celu precyzyjnego projektowania działań marketingowych.
- Podstawy pozycjonowania marki i strategii marketingowej - uczestnik zapozna się z podstawowymi pojęciami związanymi z tymi zagadnieniami i nauczy się przekładać je na różne obszary działania.
- Tworzenie i dekodowanie insightów – uczestnik nauczy się, jak poprawnie formułować insighty oraz dekodować je z komunikacji marketingowej.
- Planowanie marketingowe i pisanie briefu - uczestnik dowie się, jak wygląda proces planowania marketingowego, ze szczególnym uwzględnieniem pisania briefu strategicznego i komunikacyjnego.
- Narzędzia do prowadzenia projektów marketingowych - uczestnik pozna podstawowe narzędzia wykorzystywane w prowadzeniu projektów marketingowych.
- Podstawy mediów i marketingu cyfrowego - uczestnik zapozna się z podstawowymi zagadnieniami związanymi z mediami i marketingiem cyfrowym oraz sposoby oceny ich efektywności.
ONLINE
ZDALNE W CZASIE RZECZYWISTYM STACJONARNIE
WARSZTATY
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej ul. Czerska 8/10,
00-732 Warszawa
wykładu – 500 zł
Modułu – 1500 zł
Udziału w całym programie – 5000 zł
+ VAT