SSM

 

MISJĄ SSM JEST BUDOWANIE WSPÓŁCZESNEGO MARKETERA, KTÓRY PATRZY NA SWOJE DZIAŁANIA KOMPLEKSOWO.

 

Potrafi zidentyfikować czynniki, która mają szansę stać się nowymi lewarami wzrostu firmy i dopasować holistyczną strategię – w tym strategię marki - do źródeł wzrostu.

Od 25 edycji program został zaktualizowany. Do znanych i cenionych zajęć dotyczących pozycjonowania, wiedzy o konsumencie czy planowania komunikacji dodaliśmy nowe, które pozwolą spojrzeć na marketing bardziej kompleksowo – jako strategiczny dział wyznaczający kierunki wzrostu dla całej organizacji.

Kluczowym powodem modyfikacji programu SSM są zmieniające się preferencje konsumentów - wymagających i poszukujących autentycznych doświadczeń, wartości i relacji z markami. Postęp technologiczny ma ogromny wpływ na sposób, w jaki konsumenci odbierają informacje i podejmują decyzje zakupowe. Internet, media społecznościowe, sztuczna inteligencja, zmieniają krajobraz marketingu – i współczesna strategia marketingowa powinna te zmiany odzwierciedlać. W Szkole Strategii Marki będziemy również nawiązywać do najnowszych trendów w marketingu, które mają bezpośredni wpływ na efektywność działań, takich jak marketing treści, marketing influencerów, marketing mobilny, czy marketing oparty na danych („evidence-based” marketing).

 

o SAR

 

STWORZONA PRZEZ PRAKTYKÓW DLA PRAKTYKÓW

Wszyscy wykładowcy mają stały kontakt z rynkiem, klientami i realnymi zadaniami. Staramy się, aby każdy spośród starannie wybranych prowadzących był nie tylko wybitnym profesjonalistą w swojej dziedzinie, ale również znaną na rynku osobowością.

Wykładowcy to doświadczeni eksperci i praktycy - jurorzy Effie, wysocy rangą menedżerowie, mający na swoim koncie potwierdzone nagrodami sukcesy zawodowe.

 

wykładowcy

 

USTRUKTURYZOWANY PROCES

Szkoła jest przeznaczona dla tych, którzy chcą posiąść niezbędną wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne związane z opracowywaniem strategii marketingowej, budowy marki oraz kluczowych aspektów związanych z ich wdrożeniem.

 

Program składa się z 4 modułów:

• CZŁOWIEK JAKO KONSUMENT

• ŚRODOWISKO STRATEGII MARKETINGOWEJ

• RAMY STRATEGICZNE MARKI

• STRATEGIA MARKETINGOWA W DZIAŁANIU

 

To 7-miesięczny proces edukacyjny zakończony obroną pracy dyplomowej, systematycznie opracowywanej w trakcie zajęć.

Program nie tylko zapewnia doskonałą bazę wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim umożliwia uczestnikom praktyczne ćwiczenie umiejętności potrzebnych w codziennej pracy i rozwiązywaniu wyzwań związanych ze strategią marketingową. 

Dzięki metodologii łączącej to, co najlepsze w tradycyjnym podejściu do procesu budowy strategii z najnowszymi metodykami i inspiracjami, uczestnicy mają możliwość głębokiej analizy mechanizmów i kontekstów biznesowych, psychologicznych, społecznych i kulturowych.

 

ZAPRASZAMY

Brand managerów, pracowników agencji marketingowych i komunikacyjnych, domów mediowych, agencji badawczych, właścicieli firm – profesjonalistów pracujących z marką, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności strategiczne. Osoby, dysponujące co najmniej 3-letnim doświadczeniem w pracy, które potrzebują wiedzy i chcą poznać co aktualnie stanowi kanon wiedzy dotyczący szeroko rozumianej strategii marketingowej.

 

DO POBRANIA

 

BROSZURA INFORMACYJNA 

PODSTAWOWE INFORMACJE O SZKOLENIU

 

FORMA
SZKOLENIA

MIEJSCE
SZKOLENIA

CENA
SZKOLENIA

Pracujemy hybrydowo (off/online) w rytmie dwudniowych (piątek i sobota) zjazdów, w odstępach 2-tygodniowych

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa

16 000 + VAT

 

ZGŁOSZENIA

 

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z nami.

Rekrutacja do 27 edycji została zakończona. Chcesz zgłosić swój udział lub udział swoich pracowników do 28 edycji? Wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz:

tel: 794 575 525

szkolenia@sar.org.pl
formularz zgłoszeniowy SSM