DOFINANSOWANE SZKOLENIA Z MARKETINGU DLA MIKRO, MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW!
Otrzymanie przez SAR certyfikatu SUS 2.0, umożliwiło nam dołączenie do elitarnego grona instytucji zrzeszonych w Bazie Usług Rozwojowych PARP, co oznacza, że możemy naszym Klientom oferować szkolenia i usługi doradcze, dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Obecnie przedsiębiorstwa działające w sektorze komunikacji marketingowej mogą pozyskać dofinansowanie na nasze szkolenia (nawet do 80%) w ramach nowego projektu PARP-u “Kompetencje dla sektorów 2”!
KTO MOŻE SKORZYSTAĆ Z DOFINANSOWANIA?
![]() MIKRO |
![]() MAŁE |
![]() ŚREDNIE |
Liczba personelu < 10 |
Liczba personelu < 50 |
Liczba personelu < 250 |
PRZEDSIĘBIORSTWA MUSZĄ DZIAŁAĆ O PRZYNAJMNIEJ JEDEN Z PONIŻSZYCH PKD:
58.1 |
59.0 |
60.0 |
73.1 |
Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyjątkiem w zakresie oprogramowania |
Dziłalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych |
Nadawanie programów ogólnopolskich i abonamentowych |
Reklama |
JAK ZDOBYĆ DOFINANSOWANIE NA SZKOLENIE?
1. Wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej
2. Rejestracja i znalezienie odpowiedniej usługi rozwojowej
3. Rejestracja i złożenie wniosku o dofinansowanie usług poprzez ORKK
4. Weryfikacja i zatwierdzenie wniosku przez specjalistów ORKK
5. Podpisanie umowy na dofinansowanie szkoleń i zapisy na nasze szkolenia.
CZTERY OBSZARY KOMPETENCYJNE
Na podstawie analizy stanu sektora z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych, badań i konsultacji eksperckich, wskazane zostały 4 priorytetowe obszary kompetencyjne, w których potrzeby rozwojowe są największe:
01
STRATEGIA
02
NARZĘDZIA W MARKETINGU ONLINE
03
INNOWACJE W MARKETINGU
04
ZARZĄDZANIE UMIEJĘTNOŚCIAMI MENEDŻERSKIMI
STRATEGIA |
01 |
Planowanie kampanii marketingowej w oparciu o brief strategiczny klienta ↗ Pozyskiwanie wiedzy o konsumentach ↗ Projektowanie strategii komunikacji ↗ Projektowanie strategii marki ↗ |
NARZĘDZIA MARKETINGU ONLINE |
02 |
E-COMMERCE - Prowadzenie sprzedaży i promocji w internecie ↗ MOBILE MARKETING Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem serwisów i aplikacji mobilnych ↗ |
INNOWACJE W MARKETINGU |
03 |
CONSUMER DESIGN Projektowanie rozwiązań skoncentrowanych na potrzebach klienta ↗ |
ZARZĄDZANIE UMIEJĘTNOŚCIAMI MENEDŻERSKIMI |
04 |