HOME_P_HERO

DOFINANSOWANE SZKOLENIA Z MARKETINGU DLA MIKRO, MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW!

Otrzymanie przez SAR certyfikatu SUS 2.0, umożliwiło nam dołączenie do elitarnego grona instytucji zrzeszonych w Bazie Usług Rozwojowych PARP, co oznacza, że możemy naszym Klientom oferować szkolenia i usługi doradcze, dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Obecnie przedsiębiorstwa działające w sektorze komunikacji marketingowej mogą pozyskać dofinansowanie na nasze szkolenia (nawet do 80%) w ramach nowego projektu PARP-u “Kompetencje dla sektorów 2”!

KTO MOŻE SKORZYSTAĆ Z DOFINANSOWANIA?

MIKRO
PRZEDSIĘBIORSTWA

MAŁE
PRZEDSIĘBIORSTWA

ŚREDNIE
PRZEDSIĘBIORSTWA

Liczba personelu < 10
Roczny obrót/roczna suma
bilansowa ≤ 2 mln euro

Liczba personelu < 50
Roczny obrót/roczna suma
bilansowa ≤ 10 mln euro

Liczba personelu < 250
Roczny obrót/roczna suma
bilansowa ≤ 50 mln euro

PRZEDSIĘBIORSTWA MUSZĄ DZIAŁAĆ O PRZYNAJMNIEJ JEDEN Z PONIŻSZYCH PKD:

  

58.1

59.0

60.0

73.1

Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyjątkiem w zakresie oprogramowania

Dziłalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych

Nadawanie programów ogólnopolskich i abonamentowych

Reklama

JAK ZDOBYĆ DOFINANSOWANIE NA SZKOLENIE?

1. Wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej

2. Rejestracja i znalezienie odpowiedniej usługi rozwojowej

3. Rejestracja i złożenie wniosku o dofinansowanie usług poprzez ORKK

4. Weryfikacja i zatwierdzenie wniosku przez specjalistów ORKK

5. Podpisanie umowy na dofinansowanie szkoleń i zapisy na nasze szkolenia.

CZTERY OBSZARY KOMPETENCYJNE

Na podstawie analizy stanu sektora z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych, badań i konsultacji eksperckich, wskazane zostały 4 priorytetowe obszary kompetencyjne, w których potrzeby rozwojowe są największe:

01

STRATEGIA

02

NARZĘDZIA W MARKETINGU ONLINE

03

INNOWACJE W MARKETINGU

04

ZARZĄDZANIE UMIEJĘTNOŚCIAMI MENEDŻERSKIMI

STRATEGIA

01

Planowanie kampanii marketingowej w oparciu o brief strategiczny klienta ↗

Pozyskiwanie wiedzy o konsumentach ↗

Prezentowanie strategii ↗

Projektowanie strategii komunikacji ↗

Projektowanie strategii marki ↗

STORYDOING Budowanie strategii komunikacji opartej na działaniach, doświadczeniach i zaangażowaniu uczestników ↗

STORYTELLING Opowiadanie historii w marketingu ↗

STOSOWANIE CONSUMER INSIGHT W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ ↗

NARZĘDZIA MARKETINGU ONLINE

02

E-COMMERCE - Prowadzenie sprzedaży i promocji w internecie ↗

MOBILE MARKETING Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem serwisów i aplikacji mobilnych ↗

INNOWACJE W MARKETINGU

03

CONSUMER DESIGN Projektowanie rozwiązań skoncentrowanych na potrzebach klienta ↗

ZARZĄDZANIE UMIEJĘTNOŚCIAMI MENEDŻERSKIMI

04

BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM ↗

PLANOWANIE PROJEKTU MARKETINGOWEGO ↗

DO POBRANIA

szkolenia dofinansowane BUR
broszura szkoleń dofinansowanych

JESTEŚ ZAINTERESOWANY? WYPEŁNIJ FORMULARZ KONTAKTOWY