DOFINANSOWANE SZKOLENIA Z MARKETINGU DLA MIKRO, MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW!
Otrzymanie przez SAR certyfikatu SUS 2.0 umożliwiło nam dołączenie do elitarnego grona instytucji zrzeszonych w Bazie Usług Rozwojowych PARP, co oznacza, że możemy naszym Klientom oferować szkolenia i usługi doradcze, dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Obecnie przedsiębiorstwa działające w sektorze komunikacji marketingowej mogą pozyskać dofinansowanie na nasze szkolenia (nawet do 80%) w ramach nowego projektu PARP-u “Kompetencje dla sektorów 2”!
KTO MOŻE SKORZYSTAĆ Z DOFINANSOWANIA?
![]() MIKRO |
![]() MAŁE |
![]() ŚREDNIE |
Liczba personelu < 10 |
Liczba personelu < 50 |
Liczba personelu < 250 |
PRZEDSIĘBIORSTWA MUSZĄ DZIAŁAĆ W OPARCIU O PRZYNAJMNIEJ JEDEN Z PONIŻSZYCH PKD:
58.1 |
59.0 |
60.0 |
73.1 |
Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyjątkiem w zakresie oprogramowania |
Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych |
Nadawanie programów ogólnopolskich i abonamentowych |
Reklama |
JAK UZYSKAĆ DOFINANSOWANIE :
Jeśli chcesz, żebyśmy zajęli się zgłoszeniem do programu, wypełnij -> Formularz
Jeśli chcesz sam zgłosić się do programu:
- Tworzysz konto w Bazie Usług Rozwojowych
- Tworzysz konto na stronie operatora środków -> Orkk
- W dniu uruchomienia tury przyjmowania wniosków wypełniasz zgłoszenie. Zapoznaj się z instrukcją
- Specjaliści ORKK weryfikują i zatwierdzają wniosek.
- Podpisujesz umowę na dofinansowanie szkoleń i zapisujesz się na nasze szkolenia.
- Zapisujesz się na wybrane szkolenia, wybierając odpowiedni numer usługi w bazie.
CZTERY OBSZARY KOMPETENCYJNE
Na podstawie analizy branży pod kątem potrzeb szkoleniowych wyróżnione zostały 4 priorytetowe obszary kompetencyjne, w których potrzeby rozwojowe są największe:
01
STRATEGIA
02
NARZĘDZIA W MARKETINGU ONLINE
03
INNOWACJE W MARKETINGU
04
ZARZĄDZANIE UMIEJĘTNOŚCIAMI MENEDŻERSKIMI
STRATEGIA |
01 |
Projektowanie strategii komunikacji ↗ Projektowanie strategii marki ↗ |
NARZĘDZIA MARKETINGU ONLINE |
02 |
E-COMMERCE - Prowadzenie sprzedaży i promocji w internecie ↗ MOBILE MARKETING Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem serwisów i aplikacji mobilnych ↗ |
INNOWACJE W MARKETINGU |
03 |
|
ZARZĄDZANIE UMIEJĘTNOŚCIAMI MENEDŻERSKIMI |
04 |
NEGOCJOWANIE I RENEGOCJOWANIE UMÓW Z KLIENTAMI W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI GOSPODARCZEJ↗ |