01_dofinansowane_hero

DOFINANSOWANE SZKOLENIA Z MARKETINGU DLA MIKRO, MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW!

Otrzymanie przez SAR certyfikatu SUS 2.0 umożliwiło nam dołączenie do elitarnego grona instytucji zrzeszonych w Bazie Usług Rozwojowych PARP, co oznacza, że możemy naszym Klientom oferować szkolenia i usługi doradcze, dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Obecnie przedsiębiorstwa działające w sektorze komunikacji marketingowej mogą pozyskać dofinansowanie na nasze szkolenia (nawet do 80%) w ramach nowego projektu PARP-u “Kompetencje dla sektorów 2”!

KTO MOŻE SKORZYSTAĆ Z DOFINANSOWANIA?

MIKRO
PRZEDSIĘBIORSTWA

MAŁE
PRZEDSIĘBIORSTWA

ŚREDNIE
PRZEDSIĘBIORSTWA

Liczba personelu < 10
Roczny obrót/roczna suma
bilansowa ≤ 2 mln euro

Liczba personelu < 50
Roczny obrót/roczna suma
bilansowa ≤ 10 mln euro

Liczba personelu < 250
Roczny obrót/roczna suma
bilansowa ≤ 50 mln euro

PRZEDSIĘBIORSTWA MUSZĄ DZIAŁAĆ W OPARCIU O PRZYNAJMNIEJ JEDEN Z PONIŻSZYCH PKD:

  

58.1

59.0

60.0

73.1

Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyjątkiem w zakresie oprogramowania

Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych

Nadawanie programów ogólnopolskich i abonamentowych

Reklama

JAK UZYSKAĆ DOFINANSOWANIE :

Jeśli chcesz, żebyśmy zajęli się zgłoszeniem do programu, wypełnij -> Formularz 

 

Jeśli chcesz sam zgłosić się do programu:


Tworzysz konto w Bazie Usług Rozwojowych

- Tworzysz konto na stronie operatora środków -> Orkk          

- W dniu uruchomienia tury przyjmowania wniosków wypełniasz zgłoszenie. Zapoznaj się z instrukcją

- Specjaliści ORKK weryfikują i zatwierdzają wniosek.

- Podpisujesz umowę na dofinansowanie szkoleń i zapisujesz się na nasze szkolenia.

- Zapisujesz się na wybrane szkolenia, wybierając odpowiedni numer usługi w bazie.

CZTERY OBSZARY KOMPETENCYJNE

Na podstawie analizy branży pod kątem potrzeb szkoleniowych wyróżnione zostały 4 priorytetowe obszary kompetencyjne, w których potrzeby rozwojowe są największe:

01

STRATEGIA

02

NARZĘDZIA W MARKETINGU ONLINE

03

INNOWACJE W MARKETINGU

04

ZARZĄDZANIE UMIEJĘTNOŚCIAMI MENEDŻERSKIMI

STRATEGIA

01

Prezentowanie strategii ↗

Projektowanie strategii komunikacji ↗

Projektowanie strategii marki ↗

STORYDOING Budowanie strategii komunikacji opartej na działaniach, doświadczeniach i zaangażowaniu uczestników ↗

STORYTELLING Opowiadanie historii w marketingu ↗

STOSOWANIE CONSUMER INSIGHT W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ ↗

NARZĘDZIA MARKETINGU ONLINE

02

E-COMMERCE - Prowadzenie sprzedaży i promocji w internecie ↗

MOBILE MARKETING Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem serwisów i aplikacji mobilnych ↗

INNOWACJE W MARKETINGU

03

TRANSFORMACJA CYFROWA - MARKETING OPARTY NA DANYCH ↗

ZARZĄDZANIE UMIEJĘTNOŚCIAMI MENEDŻERSKIMI

04

ZARZĄDZANIE FINANSAMI W AGENCJI REKLAMOWEJ - EFEKTYWNE ROZLICZANIE KOSZTÓW, MARŻY, RENTOWNOŚCI I FINANSÓW W CAŁEJ AGENCJI ↗

NEGOCJOWANIE I RENEGOCJOWANIE UMÓW Z KLIENTAMI W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI GOSPODARCZEJ↗

PODNOSZENIE POZIOMU EFEKTYWNOŚCI W PRACY AGENCJI REKLAMOWEJ, EFEKTYWNOŚĆ W PRACY MARKETERA
JAK DZIAŁAĆ I KOMUNIKOWAĆ SIĘ, ABY BYĆ EFEKTYWNYM W TYM, CO SIĘ ROBI I ABY TĘ EFEKTYWNOŚĆ WIDZIAŁ I DOCENIAŁ KLIENT ↗

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W FIRMIE MARKETINGOWEJ ↗

BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM ↗

DO POBRANIA

szkolenia dofinansowane BUR
broszura szkoleń dofinansowanych

JESTEŚ ZAINTERESOWANY? WYPEŁNIJ FORMULARZ KONTAKTOWY