Dowiesz się jak zmienią się zasady ochrony danych osobowych o wejściu w życie przepisów Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
- Jakie nowe obowiązki nałożono na podmioty przetwarzające dane osobowe?
- Jak zmienią się zasady udzielania zgód na przetwarzanie danych?
- Jakie zagrożenia czekają na podmioty naruszające zasady ochrony danych, w tym wysokie kary.
- Dowiesz się co można a czego nie można dokonując profilowania.
DLA KOGO
Ze względu na przekrojowy charakter RODO uczestnikami szkolenia powinien być każdy, kto w praktyce ma do czynienia z tematyką danych osobowych, w tym w szczególności: menedżerowie i kadra zarządzającą firm branży reklamowej, account managerowie, pracownicy działów administracji, kadr, IT oraz prawnych, osoby zajmujące się komunikacją z klientami i konstrukcją systemów służących do tego celu, sprzedażą oraz obsługą klienta.
PROGRAM SZKOLENIA (pdf)
- Wejście w życie rozporządzenia RODO (kiedy wejdą w życie nowe przepisy, jaki wpływ wywrą na polskich przedsiębiorców, jakie zmiany wprowadzi polski ustawodawca)
- Jakie zmiany przyniosą nowe przepisy (nowe zasady w zakresie pozyskiwania zgód na przetwarzanie danych, nowe obowiązki względem podmiotów danych, nowe zasady zabezpieczenia danych oraz konsekwencje naruszenia zasad przetwarzania)
- Sankcje (wprowadzenie wysokich kar za naruszenie zasad przetwarzania danych, możliwość dochodzenia odszkodowania za szkody materialne i niematerialne)
WYKŁADOWCY
Kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
Mec. Maciej Kubiak
Ekspert w dziedzinie własności intelektualnej (IP), ze szczególnym uwzględnieniem prawa autorskiego, w tym prawa mediów, prawa filmowego, prasowego, komputerowego i nowych technologii, a także prawa reklamy i konkurencji oraz w zakresie ochrony dóbr osobistych. Reprezentuje klientów w złożonych sporach sądowych, związanych z ochroną własności intelektualnej oraz w sprawach gospodarczych.
Mec. Maciej Dudek
Specjalizuje się w zagadnieniach prawa własności intelektualnej, w szczególności o obszarze prawa autorskiego, prawa reklamy. Posiada
doświadczenie w zakresie prawa nowych technologii (kontrakty IT, prawo telekomunikacyjne), a także w obszarze ochrony danych osobowych.
ORGANIZACJA ZAJĘĆ
Czas trwania:
9:00-13:00
Daty szkolenia oraz formularze zgłoszeniowe:
Koszt udziału:
600 zł dla członków SAR
750 zł dla firm niezrzeszonych
Zapisy
Zapewniamy:
materiały dydaktyczne, pomoce naukowe, napoje i przekąski
Lokalizacja:
SAR Czerska 8/10, 00-732 Warszawa