Kopia Kopia Marta Jaskulska Założycielka, Brandlogic (6)

Projekt bez tytułu (8)O TRENERZE

Doświadczona marketing menedżer w międzynarodowej firmie FMCG z udokumentowanymi sukcesami w dostarczaniu skutecznych strategii komunikacji marketingowej (media, PR, event-sponsoring & data driven marketing).  Wielokrotny juror konkursów Effie, Media Trendy i konsultant branżowy „Białej Księgi”.

Ponad 16 letnie doświadczenie w budowaniu efektywnych zespołów i ich zarządzaniu.

Stworzyła standardy planowania strategicznego komunikacji marketingowej i efektywne modele współpracy z partnerami. Wdrożyła szereg innowacyjnych rozwiązań, odpowiadała za „marketing & digital capabilities”. Zainicjowała procesy optymalizacji kom. marketingowej wpływając na istotną poprawę efektywności. Wspierała transformację digitalową Grupy Żywiec m.in. przez wdrożenie „marketing technology”, rozwój agendy data driven mkt, współtworzenie strategii „Data & MarTech” i  p. lojalnościowego. Wraz z kierowanymi przez nią zespołami przyczyniła się do realizacji celów biznesowych co zaowocowało wieloma nagrodami branżowymi dla marek i firmy (tj. Effie dla najbardziej efektywnego marketera 20 lat).

Projekt bez tytułu (17)PROJEKTY

PREZENTOWANIE STRATEGII (8)