Katarzyna Bem-Elert


O TRENERCE

Senior marketing menedżer, konsultant i trener z ponad 24 letnim doświadczeniem z kategorii B2C, B2B i B2B2C tj.: FMCG - napoje i alkohol; okulary i pielęgnacja oczu; transport, motoryzacja, paliwa, OTC - farmacja, kultura i rozrywka, media i reklama, renowacja i dekoracja, bankowość i ubezpieczenia, loterie.
Zarządzała wielomilionowymi budżetami, multi-kanałowymi kampaniami i projektami multi-funkcyjnymi. Stworzyła i doskonali standardy w ww obszarach, wdrożyła szereg innowacyjnych rozwiązań, planowała i optymalizowała procesy oraz modele współpracy z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi wpływając na poprawę skuteczności i efektywności kosztowej działań firm na poziomie lokalnym (PL) oraz międzynarodowym.
Poza działaniami na rynku lokalnym (PL) posiada doświadczenie we współpracy w środowisku międzynarodowym w rolach CEE Head of Media, PR, Commercial events & Partners Program (CEE Design Team w EssilorLuxottica - interim), Co-Head of Heineken CEE Media Community oraz reprezentant PL w Heineken Global Media & Data Driven Marketing Community).
Rozwijała marketing & digital capabilities w zespole marketingu Grupy Żywiec oraz wspierała inicjatywy lokalne realizowane w ramach Heineken Global Commerce University. Od ponad 18 lat prowadzi szkolenia i warsztaty dla klientów z różnych branż w języku polskim i angielskim z obszarów swojej ekspertyzy (media, zintegrowana komunikacja marketingowa, data driven commerce, budowanie i zarządzanie efektywnymi zespołami, zarządzanie projektami marketingowymi, efektywna komunikacja w zespole).
Wraz z kierowanymi przez nią zespołami przyczyniła się do transformacji digitalowej Grupy Żywiec S.A. w obszarze komercyjnym, a także przez prawie 17 lat pracy w tej organizacji do realizacji celów biznesowych i marketingowych co zaowocowało dziesiątkami nagród branżowych dla marek i samej firmy (w tym prestiżowego Effie 2019 dla GŻ jako najbardziej efektywnego marketera 20 lecia).
Współpracowała z Klientami / markami tj.: EssilorLuxottica – m.in. Varilux, Transitions, Ray-Ban, Vogue, etc; Grupa Heineken / Grupa Żywiec – portfolio piw alkoholowych i bezalkoholowych, PSA - Peugeot, Exxon Mobil - Esso, Multikino, Teatr Wielki Opera Narodowa, Castorama, Diageo - Smirnoff, TBD - Tikkurilla, Beckers, Dębica, US Pharmacia, Polferries, Burnus, Sampo, Compaq, etc. Najbardziej znane projekty marketingowe w sukcesie których miała swój udział to m.in. Żywiec Męskie Granie, Heineken Open’er Festival, Desperados Wildest Night Party, Warka Do Hymnu!, Strefa Zero i wiele innych.
Wielokrotny juror w konkursach Effie, Media Trendy oraz doradca w inicjatywach branżowych SAR tj. Biała Księga oraz MPM – Marketing Projects Management (SAR Wiedza).


PROJEKTY

MPM_BLACK


OPINIE UCZESTNIKÓW

  • Niesamowita prowadząca! Jestem do dziś pod ogromnym wrażeniem nie tylko wiedzy, ale również poziomu energii, z którym prowadzone było szkolenie! Czapki z głów!
  • Aktywizowanie i angażowanie wszystkich uczestników do dyskusji i prac w grupach zadaniowych. Pogłębiona analiza rezultatów prac wszystkich grup.
  • Szkolenie było bardzo dobrze poprowadzone, ciekawe przykłady, praca w grupach, integracja uczestników.
  • Bardzo profesjonalna i przyjazna atmosfera.
  • Szkolenie jest tak obszerne, że każdy znajdzie tam wiedzę wartościową dla siebie.