ADAM NOWAK


O TRENERZE

CEE Loyalty Marketing Manager w firmie Electrolux. Wcześniej przez ponad 14 lat związany z IKEA. Z powodzeniem tworzył sukces IKEA FAMILY w Polsce. Przez dwa lata odpowiedzialny za globalny rozwój IKEA Family. Wspierał 28 rynków w wymianie najlepszych praktyk w obszarze marketingu relacyjnego. W efekcie zgromadził cenne doświadczenia z obszaru retail & loyalty z rynków, takich jak Chiny, USA, Australia, Japonia czy Korea Południowa. Praktyk obszaru retail. W swojej pracy stawia na tworzenie emocjonalnych więzi konsumentówz marką, co w efekcie przekłada się na stabilny rozwój biznesu.


PROJEKTY

    Kopia SSM


OPINIE UCZESTNIKÓW

  • Świetne merytorycznie przygotowanie wykładowcy. 
  • Dużo praktycznych biznesowych przykładów.
  • Zastosowanie formuły warsztatów, co umożliwiło wymianę poglądów.
  • Mega wzbogacające było wspólne szukanie rozwiązań.
  • Bardzo podobały mi się case studies oraz możliwość pracy w zespołach.