O TRENERCE
Senior Director Marketing & In-Store Solutions w Coty dla Europy Centralnej, jest praktykiem marketingu konsumenckiego i klienckiego na poziomie strategicznym i operacyjnym. Jest ekspertem z zarządzania kompleksowym portfolio, kierowanym do różnych grup konsumenckich. Swoje 25 letnie doświadczenie zdobyła w czterech kategoriach FMCG: żywności, napojach, piwie i kosmetykach, tworząc i realizując strategie dla 11 krajów i 36 marek, w tym m.in. Pepsi, Lay’s, Lipton I.T., Heineken, Amstel, Rimmel, Bourjois, Max Factor, adidas cosmetics. Zakres działania Anety dotyczy całego spektrum marketingu: od definiowania insights, tworzenia innowacji produktowych, przez komunikację, digital i komercjalizację. Projekty przez nią prowadzone zdobyły wielokrotnie nagrody: Effie, Golden Arrow, Złoty Orzeł i inne. Aneta obecnie należy do grupy Globalnych Ekspertów Coty dla 5 marek, w PepsiCo była członkiem Globalnej Rady ds. rozwoju przełomowych innowacji.
PROJEKTY